Citat:
Ursprungligen postat av
2020-01-01
Alla ungdomar lyssnar på honom? HAHA, mannen Yasin är en Ica Basic-version av en rappare om man jämför med t.ex. Einar. Spela upp Einar för vilken blond, ung snygg tjej som helst och jag lovar att du får knulla henne. Annat blir det med Yasin som är svart, så fort han närmar sig så tror tjejerna att han är en våldtäktsman (eftersom 95.6% av alla våldtäkter i Sverige begås av svarta alltså).
99% av svenska rappares streams är fake, förutom Z.E, Einar och Rami. Dom har jag sett är helt gröna, self made real rappers.
hahahah din okunskap är helt sinnesjuk, en "ung snygg tjej" tycker mest att einar är cringe
Yasin startade denna nya vågen av svensk hiphop redan 2014, sedan åkt han in, svensk hiphop blomstrade, sen kom yasin ut ur fängelset och har sedan dess dominerat den svenska rappscenen som det ska vara. Yasin ses som en OG och einar som ett skämt och blir mer och mer irrelevant Om du hade någon kunskap alls så skulle du veta att båda sakerna du precis sa är raka motsatsen mot sanningen : som yasin själv sa "De klart att folk slog igenom, jag missa hela förra året"
Hade du inte skrivit namnen så hade jag och alla andra som kan något om svensk hiphop varit helt säker på att du menade att Yasin var den gröna, selfmade rapparen och som tjejer "gillar" och att einar var ett skämt.