2020-06-25, 20:47
Medlem
Någon som har gött skvaller på Sveriges gnälligaste människa; Hanna Friberg?

Hon verkar vara helt bakom flötet som gång på gång gör plumpa uttalanden om tex hur mycket hon behöver jobba (läs gå på roliga event och shoppa) för att sedan behöva pudla och säga att det inte alls var det hon menade.
Citera
2020-07-09, 14:16
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormthesetter
Någon som har gött skvaller på Sveriges gnälligaste människa; Hanna Friberg?

Hon verkar vara helt bakom flötet som gång på gång gör plumpa uttalanden om tex hur mycket hon behöver jobba (läs gå på roliga event och shoppa) för att sedan behöva pudla och säga att det inte alls var det hon menade.

Hon är helt bakom flötet och jag fattar inte att det finns dom som följer henne. Äkta brat
Citera
2021-02-25, 18:16
Medlem
I frågan ”hur tror du att folk uppfattar dig?” Gav hon svaret:

”dryg säkert. Vilket är så tråkigt för är verkligen är allt annat än just det. Men jag fattar ju också varför. Kollar man på min instagram ser jag ju ut som en stone cold bitch. Gotta try and change that. Men det är därför jag älskar podden (måndagsvibe) för där känns det verkligen som man får se mitt riktiga jag. Inget filter liksom”

Hon verkar inte ha läst kommentarerna om podden i podcaster där folk skriver saker som:

”ni måste öppna ögonen! Har gillat eran podd länge men blir så besviken. Ni måste ha lite självdistans, funkar inte att sväva uppe i molnen och tro att hela världen lever i eran överklassbubbla! Kommer inte att fortsätta lyssna”

”den här podden blir verkligen bara sämre och sämre. Tyckte det var kul att lyssna förut. Men nej, ni har ju verkligen ingen verklighetsuppfattning. Tråkiga ämnen. Synd”

”lyssna på denna podd och följ Hanna på sociala medier om du vill veta mer om hennes extremt skeva, omogna och äckliga världsbild. Enbart skryt, självömkan och egoboosts. Tjejen behöver tas ner på jorden och se hur världen verkligen ser ut. Hanna, sätt dig ner”

Så om hon nu vill förmedla sitt riktiga, bättre jag genom podden verkar hon inte lyckas... 3,5 i betyg och det verkar sjunka mer och mer
Citera
2022-04-10, 14:03
Medlem
Hanna berättar om otroheten hon blev utsatt för.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Or7do3/hanna-friberg-utsatt-for-otrohet-berattar-i-mandagsvibe
Citera
2022-06-21, 12:38
Medlem
Jag fattar inte ens vad hon gör?!
Inte ett enda viktigt eller vettigt inlägg på sin instagram, hon tycker influencer "yrket" är sååå viktigt i samhället men har inte sett en enda vettig sak från henne. Hon är som en 14 åring, att folk orkar med henne?!
Citera
2022-09-03, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Or7do3/hanna-friberg-utsatt-for-otrohet-berattar-i-mandagsvibe

Pojkvännen kallar hon för "Mr Big" och hon tog tillbaka honom efter otroheten. Hans stora kuk var nog svår för henne att motstå och hon ville ha den igen. Men hur stor kuk har "Mr Big" egentligen? Vad är hans riktiga namn, frågorna hopar sig. Smeknamnet "Mr Big" antyder en rejäl dase, kan han ligga inne med 25+ centimeter, alltså en riktig Flashback-dase?

https://nyheter24.se/noje/1057232-hanna-friberg-om-aldersskillnaden-till-sju-ar-yngre-pojkvannen-mr-big
Senast redigerad av Aibut 2022-09-03 kl. 02:10.
Citera
2022-10-18, 10:00
Medlem
Citat:

Hon är tillbaka men den lilla 21 åringen Max Johnler vars föräldrar äger resturangen Marcos som också gör minus resultat fast Hanna verkar få det att verka som han är så generös och har pengar.

Föräldrarna bor i någon sunkig lägenhet i Uppsala

Förövrigt driver hennes snubbe tillsammans med sin bror resturangen där konceptet är Pizz/hamburgare/Sushi.... Ja ni hörde rätt....
Citera
2022-11-01, 07:04
Medlem
Randelins avatar
Är hennes nya fuck boy 17 år gammal? Valpen har inte ens fått fjun på överläppen. Nu kanske han äntligen får knulla och Hanna kan få känns sig bekräftad och sedd när hängpattarna får gunga lite.
Citera
2022-11-01, 09:15
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:

Ser ut som en ung Lena Hallenkvist
Citera
2022-11-01, 12:27
Medlem
Purosangues avatar
Ja, snacka om man att man sannerligen är just förnedrad och dum om man först går ut i media och basunerar ut att man är ett offer för otrohet, för att någon månad senare återta killen som just förnedrade en och gjorde en dum.

Det är bara att hoppas på att snorvalpen knullar en annan brud under förhållandet en gång till. Det skulle vara hysteriskt roligt!

Sympati? Not so much...
Citera
2023-03-15, 05:47
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieWaffles
Ser ut som en ung Lena Hallenkvist

Men satan vilket slitet utseende.
27 bast? Hade gissat på 37 alla gånger.
Ve och fasa.

27 år och utan vettig försörjning.
Ja, såhär går det när feministerna får husera fritt.
Citera
2023-03-17, 20:32
Medlem
Fanns det verkligen någon som på allvar trodde att henne förhållande med snorvalpen skulle hålla? Först blev ludret bedragen och gråter ut i Aftonhoran, sedan tog hon tillbaka honom (haha, vem fan gör det?) och nu dumpad igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in