2020-06-25, 20:29
Medlem
Luftgevars avatar
Tja, hur jävla lång tid tar uttagen hos NordicBet? Det har gått en dag nu och jag behöver pengarna snabbt som fan. Vad tror ni, när kommer dom? Det gäller 1500 kr
Citera
2020-06-25, 20:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Olika. Ibland går det snabbt några minuter bara. Ibland längre. Vet inte vad det beror på. Kanske de hoppas på att man ska stoppa uttaget och spela bort pengarna. Unibet är enligt egen erfarenhet de som alltid är snabbast. En hel dag om det inte är helg är ju dock extremt även för Nordicbet.
Citera
2020-06-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Olika. Ibland går det snabbt några minuter bara. Ibland längre. Vet inte vad det beror på. Kanske de hoppas på att man ska stoppa uttaget och spela bort pengarna. Unibet är enligt egen erfarenhet de som alltid är snabbast. En hel dag om det inte är helg är ju dock extremt även för Nordicbet.

Min erfarenhet av Unibet är att de alltid varit vansinnigt sega. Typ aldrig fått förrän tidigast efter lunch påföljande dag. Nu har de Svish så det går på sekunder.

Nordicbet brukar väl greja det inom ett dygn iaf. Jävligt slött med dagens mått dock.
Citera
2020-06-26, 18:29
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Min erfarenhet av Unibet är att de alltid varit vansinnigt sega. Typ aldrig fått förrän tidigast efter lunch påföljande dag. Nu har de Svish så det går på sekunder.

Nordicbet brukar väl greja det inom ett dygn iaf. Jävligt slött med dagens mått dock.
Jag tog swish uttag för två dagar sen och det har frf inte kommit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in