• 2
  • 3
2020-06-26, 13:43
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Här har du en till som hade smällt till om en gay raggat på mig.

Jag skulle nog tycka att det är smickrande att killar tittar på mig å ta det som en komplimang, typ jag duger där också. Nu är jag dock hetero men har absolut ingenting emot homo/bisexuella, jag har en polare som jag känt i all evighet som är bisexuell. Jag var den första han "kom ut" till.
Senast redigerad av Onan-eraren 2020-06-26 kl. 13:46.
Citera
2020-06-26, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag skulle nog tycka att det är smickrande att killar tittar på mig å ta det som en komplimang, typ jag duger där också. Nu är jag dock hetero men har absolut ingenting emot homo/bisexuella, jag har en polare som jag känt i all evighet som är bisexuell. Jag var den första han "kom ut" till.

Alla är vi olika
Citera
2020-06-26, 14:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Alla är vi olika

Ja vi är ju det å man måste acceptera folks olikheter utan att slå ner dom, min polares ex pojkvän försökte flörta med mig då det tog slut mellan dom å jag sa vänligen men bestämt -Tyvärr men jag är hetero så jag skulle inte tro det, å det räckte.
Citera
2020-06-26, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja vi är ju det å man måste acceptera folks olikheter utan att slå ner dom, min polares ex pojkvän försökte flörta med mig då det tog slut mellan dom å jag sa vänligen men bestämt -Tyvärr men jag är hetero så jag skulle inte tro det, å det räckte.

Sant, men om han fortsätter hålla på?
Citera
2020-06-27, 07:06
Medlem
Känner att det finns förtryckta känslor i tråden som yppar sin som aggressivitet.
Citera
2020-06-27, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Känner att det finns förtryckta känslor i tråden som yppar sin som aggressivitet.

Det känns så, ja.

På tal om tråden så gick jag förbi vad jag trodde var en ung emotjej på köpcentret idag. Lång, smal, vinrött hår, plutmun. När jag gick förbi för andra gången såg jag att "hon" hade hår på benen
Citera
2020-06-27, 21:02
Bannlyst
Citat:
Utaman mig och se
Lugna puckar. Den dagen en man lägger an blickar på dig, kommer först när corona utrotat mänskligheten...
Citera
2020-06-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vt420

Hahaha, ja.
De mest homofobiska männen är väl de som är först i kön med att köpa sex av shemales på semestern i thailand.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in