2020-06-25, 15:40
Medlem
Alfrids avatar
Hej kära läsare.

Behöver en slags pappersskiva som är lite tjock och styv som man kan måla på, typ som meterialet i en bok med hård pärm, om du fattar vad jag menar. Sen behöver den vara rätt stor, typ 1x1 m hade varit bra. Och vit så man kan måla på den. Tänk som att jag skulle göra ett plakat för att demonstrera första maj, fast det är inte det jag ska göra. Någon som vet var man hittar sån pappersskiva?
Citera
2020-06-25, 16:01
Bannlyst
Kika efter studentplakat. De är ungefär vad du är ute efter, ungefär samma tjocklek och storlek. Dessutom vita.
Citera
2020-06-25, 16:03
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfrid
Hej kära läsare.

Behöver en slags pappersskiva som är lite tjock och styv som man kan måla på, typ som meterialet i en bok med hård pärm, om du fattar vad jag menar. Sen behöver den vara rätt stor, typ 1x1 m hade varit bra. Och vit så man kan måla på den. Tänk som att jag skulle göra ett plakat för att demonstrera första maj, fast det är inte det jag ska göra. Någon som vet var man hittar sån pappersskiva?

Panduro har både kartong och papp. Dock så har de inte allt framme alltid i butiken så man får fråga personalen.
Citera
2020-06-25, 16:08
Medlem
Alfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Panduro har både kartong och papp. Dock så har de inte allt framme alltid i butiken så man får fråga personalen.
Tack! Jag ska kolla där.
Citera
2020-06-25, 16:44
Medlem
Alfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Kika efter studentplakat. De är ungefär vad du är ute efter, ungefär samma tjocklek och storlek. Dessutom vita.
Tack, det kanske fungerar att söka på.
Citera
2020-06-25, 16:47
Medlem
Flus avatar
Googla cellpannå, foamboard och kapaskiva.
Citera
2020-06-25, 21:15
Medlem
Alfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Googla cellpannå, foamboard och kapaskiva.
Tack! Nya ord för mig faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in