Vet inte om det finns någon statistik men vilket underforum har flest besökare och var postas det mest i? Skulle gissa att Lounge eller sex och samlevnad ligger bra till? Vilket underforum har lägst intresse?
Media och journalistik / Skvaller drar alltid flest läsare, framför allt när det är något stort som händer inrikes över lång tid. Vilket forum som har flest inlägg vet jag inte, jag chansar på loungen.
Vet inte om det finns någon statistik men vilket underforum har flest besökare och var postas det mest i? Skulle gissa att Lounge eller sex och samlevnad ligger bra till? Vilket underforum har lägst intresse?
Media brukar ha flest besökare om jag inte missminner mig, i alla fall om du räknar de som läser. Sedan kan man ju även räkna poster men då många trådar flyttas efter ett tag kan det vara lite missvisande.
Intressant att se att inget forum under vare sig Data, IT & Internet eller Droger, läkemedel & drycker finns med på listan.
När det gäller så gissar jag att Medier & journalistik och Flashback Lounge ligger i topp.
Ljuger inte de där siffrorna lite då Loungen innehåller Evighetsdiskussioner m.m? Och M&J innehåller skvaller? Om jag uppfattade trådskaparen rätt så vill h*n veta vilket enskilt forum som är störst respektive minst.
Ljuger inte de där siffrorna lite då Loungen innehåller Evighetsdiskussioner m.m? Och M&J innehåller skvaller? Om jag uppfattade trådskaparen rätt så vill h*n veta vilket enskilt forum som är störst respektive minst.
M&J har fler besökare men i loungen postas det mest.
Just nu är det exempelvis 151 besökare i M&J medans det är 63 i Loungen.