2021-01-17, 23:18
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Så var den första Farmenveckan avklarad. Känns som ett ganska blekt gäng, bara Dag som sticker ut. Man borde slängt in några roligare jokrar än Törpe och Syltan, men riktiga gamla profiler, som Dawkins, Qristina och Naken-Janne, är väl för gamla och inte intresserade längre.
Fast av dom tre tyckte jag bara det var Qristina som var värd att glo på. Dom andra fejkade och överspelade ju för att göra TV. Q är väl förmodligen den mesta och enda äkta dokusåpadeltagaren som någonsin varit med i något sådant där program.
Citera
2021-01-17, 23:49
Medlem
Tangentboxaren Filip var bra på att skriva maskin iaf..det kommer han att göra fler gånger.😁
Citera
2021-01-17, 23:56
Medlem
ta in paolo som utmanare.
Citera
2021-01-18, 00:34
Avslutad
Vet nån vilken tid nästa avsnitt släpps på tv4play ? Sugen på att kolla nu haha
Citera
2021-01-18, 01:02
Medlem
exoticspices avatar
Blir nyfiken på vad Anna gör resten av tiden när hon inte tittar in till Farmen lite då och då, som för tinget.

Det är ju sommar. Har hon och hennes familj någon typ av semester samtidigt och bor på hotell i närheten eller hyr (lånar?) ett stort sommarhus i närheten?
Citera
2021-01-18, 01:20
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
Produktionen och hon bodde i baracker en bit ifrån på en grusplan. Hon la upp bilder på det i somras. Tror inte hennes familj var med.
Aha, okej. Jag trodde dom bodde lite bättre. Låter inte så där jätte glamoröst med baracker. Men dom har säkert bra betalt istället.
Citera
2021-01-18, 01:54
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
Ja, jag blev lite förvånad själv. Säkert bra betalt och hämtmat varje dag.
Ja, det syns....
Citera
2021-01-18, 09:51
Medlem
Legolas från 2019 reagerar på på årets avsnitt...

https://www.youtube.com/watch?v=xZO9XjcDjQs&t=501s
Citera
2021-01-18, 11:34
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tagsse
Legolas från 2019 reagerar på på årets avsnitt...

Varför försöka länka till förra årets Farmen, det är 2021 nu!
Citera
2021-01-18, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Allan hade tekniken.
Utnyttjade tyngdkraften på rätt sätt med skaftgreppet.

Ja han har väl gjort det där några gånger.

Allan är den där typen av män som tigger stryk oavbrutet, bara jag ser honom så blir jag våldsbenägen. Sådant folk är det enda rätta att ge en pungspark rakt av så de vet var skåpet skall stå och inte värt att förklara hur saker ligger till för.

In med Sebastian för behandling av Allan.
Citera
2021-01-18, 14:23
Medlem
XtraXs avatar
Har kämpestugorna alltid varit ruckel? Fanns ju inte ens en kamin, fast det kanske är meningen att de inte ska sova nåt och vara halvdöda när de tävlar.

Edit: Nu såg jag att det fanns en, åtminstone i den ena.
Citera
2021-01-18, 16:31
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BokiBoki
Ja han har väl gjort det där några gånger.

Allan är den där typen av män som tigger stryk oavbrutet, bara jag ser honom så blir jag våldsbenägen. Sådant folk är det enda rätta att ge en pungspark rakt av så de vet var skåpet skall stå och inte värt att förklara hur saker ligger till för.

In med Sebastian för behandling av Allan.

Varför känner du så? Har han gjort något konkret mot någon? Tycker han framstår som sympatisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in