2021-01-17, 21:08
Medlem
Jag gillade "Törpet" trevlig att se på och ingen utslätad dialekt.
Hoppas Sylviane inspirerar henne till nakenbad...
Citera
2021-01-17, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Han retar mig på rätt "Farmen sätt" så trots irritation önskar jag att han hänger kvar några veckor och skapar lite friktion i scoutgänget.
Dawkins jr. kanske tar upp det klassiska alliansbyggandet också.

Projektledaren Marie är mer av den typen som jag önskar en snar exit.
Ja båda surdegssättarna kan följas åt ut.
Men kanske nageldoktorn kan blomma ut och bli en irriterande tillgång i spelet......
Dawkins jr, Val Kilmer, Lille lorden - han inspirerar ju till öknamn i alla fall. Han kommer nog ta chansen att trycka till de med lägst status i gänget. Det märks att han är sån. (Undrar om han har en rökrock med i bagaget för kvällarna på godset?)

Jag tycker inte nån av tjejerna har klivit fram ännu. Av konsultchefen och nagelchefen föredrar jag den senare. Hon har visat lite underhållningspotential. Hängde hjälplös på gärsgårn och hoade när tuppen var lös, helt ok .
Citera
2021-01-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Dawkins jr, Val Kilmer, Lille lorden - han inspirerar ju till öknamn i alla fall. Han kommer nog ta chansen att trycka till de med lägst status i gänget. Det märks att han är sån. (Undrar om han har en rökrock med i bagaget för kvällarna på godset?)

Jag tycker inte nån av tjejerna har klivit fram ännu. Av konsultchefen och nagelchefen föredrar jag den senare. Hon har visat lite underhållningspotential. Hängde hjälplös på gärsgårn och hoade när tuppen var lös, helt ok .
Plus att hon gick ner i nigsittande utan att vara i balans för att kasta sig framåt i momentet innan.
Såg ut som hon var på väg att falla baklänges när tuppen ryckte iväg åt andra hållet.
Citera
2021-01-17, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Plus att hon gick ner i nigsittande utan att vara i balans för att kasta sig framåt i momentet innan.
Såg ut som hon var på väg att falla baklänges när tuppen ryckte iväg åt andra hållet.
Japp, smidighet och balans är inte hennes grej. Uppenbarligen är hon rädd för djuren också. Och inte har hon nån talang i köket. Frågan är vilka uppdrag hon kan bidra i. Det här kan bli underhållande .
Citera
2021-01-17, 22:05
Medlem
Ufukdouds avatar
Så jäkla svårt kan det väl inte vara att gräva fram två nya tjejer.
Eller är jag ensam om att tycka att det är tröttsamt med gamla deltagare?
Själva grejen för mig är att bekanta mig med nya karaktärer.
Citera
2021-01-17, 22:16
Medlem
Kan inte Anna Brolin gå?.man ser alltid bara hennes överkropp i bild.
Åker hon golfbil mellan ställena tro?
Citera
2021-01-17, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Känns troligt att de två som ryker på söndag hamnar på ett torp med en eller två kvinnliga utmanare.
Där fick du poäng.
Citera
2021-01-17, 22:31
Medlem
Jättetråkigt med revanschtjejerna. Ska man använda gammal skåpmat kan man väl ta i lite. In med Qristina och Naken-Janne!
Citera
2021-01-17, 22:52
Avslutad
Bättre att 2 gamla deltagare kom in istället för att nästa storbonde bara får köra 2 personer till torpet, som det var förra gången! Turken fick skicka 2 till torpet utan tävling
Citera
2021-01-17, 22:52
Medlem
Fruktdrakens avatar
Flygvärdinnan känns som en typisk "modern stark kvinna" Lätt kränkt (Dag fick inte skojja om hönshuset), tror hon kan mer än hon klarar av (släpper ut tuppen) och gör att för att passa in och vara snygg (ser ur som hon gjort något med ansiktet?)
Citera
2021-01-17, 22:55
Medlem
RZLAs avatar
Så var den första Farmenveckan avklarad. Känns som ett ganska blekt gäng, bara Dag som sticker ut. Man borde slängt in några roligare jokrar än Törpe och Syltan, men riktiga gamla profiler, som Dawkins, Qristina och Naken-Janne, är väl för gamla och inte intresserade längre.
Citera
2021-01-17, 22:58
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Så var den första Farmenveckan avklarad. Känns som ett ganska blekt gäng, bara Dag som sticker ut. Man borde slängt in några roligare jokrar än Törpe och Syltan, men riktiga gamla profiler som Dawkins, Qristrina och Naken-Janne är väl för gamla och inte intresserade längre.

Kim förtjänat en fjärde eller femte chans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in