2021-02-22, 21:53
Medlem
Giggsys avatar
Någon som har koll på amulett-ligan?
Citera
2021-02-22, 22:09
Medlem
muneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Nu lipar alla igen efter några veckor hemifrån, när de får se sina anhöriga, tänk folk som sitter i fängelset inte lipar de efter några år heller...
Rimligt att ha folk som sitter i fängelse som referens för känslouttryck...
Citera
2021-02-22, 22:11
Medlem
Vad tror ni händer efter gårdskampen? Det lät som att det ändå skulle finnas torpare på Anna (storbonden väljer två, torpet en - en vinner plats på farmen och två på torpet), samtidigt som det var lite "stängning" över uppdragen på Törpet.
Citera
2021-02-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Lär dig att använda Spoilerfunktionen!!
Citera
2021-02-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Nästa vecka kommer Torpet även sändas, på torsdag 4 mars i TV4 står i TV-tablån detta:
Underbart, nu vet alla vad som händer nästa vecka. Om man nu har valt bort media och håller sig till kl 19.30 på TV4. För lite egen spänning skull tänker jag.. Tack!
Citera
2021-02-22, 22:45
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Underbart, nu vet alla vad som händer nästa vecka. Om man nu har valt bort media och håller sig till kl 19.30 på TV4. För lite egen spänning skull tänker jag.. Tack!

Ovanligt många som tydligen inte kan fatta vad som sagts om Spoilerfunktionen i denna tråd. Antingen begriper de sig inte på den funktionen och chansar och skriver FAST vi har sagt till att INTE göra det i "förväg" (dvs innan det har sänts på TV4 alltså!) eller så djävlas de bara helt enkelt - Trist oavsett!
Citera
2021-02-23, 00:00
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Vad tror ni händer efter gårdskampen? Det lät som att det ändå skulle finnas torpare på Anna (storbonden väljer två, torpet en - en vinner plats på farmen och två på torpet), samtidigt som det var lite "stängning" över uppdragen på Törpet.

Svårt att spekulera då de regler som funnits tidigare antagligen kommer att ändras sjutton varv till innan torpetfinal beroende på vilka som blir gårdskämpar denna veckan. Känns som att produktionen vill att Daniel eller PLR vinner i år så de kommer nog väl att styra så det blir så.

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ovanligt många som tydligen inte kan fatta vad som sagts om Spoilerfunktionen i denna tråd. Antingen begriper de sig inte på den funktionen och chansar och skriver FAST vi har sagt till att INTE göra det i "förväg" (dvs innan det har sänts på TV4 alltså!) eller så djävlas de bara helt enkelt - Trist oavsett!

Du är VERKLIGEN inte rätt person att raljera över andras tillkortakommanden i denna tråden.
Noterar att du fortfarande inte lärt dig multicitera, bara för att ta ett exempel.
Citera
2021-02-23, 00:10
Medlem
Rickard sa han fått vänner för livet? Vem vill träffa han utanför Farmen om de inte måste?
Citera
2021-02-23, 00:15
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Svårt att spekulera då de regler som funnits tidigare antagligen kommer att ändras sjutton varv till innan torpetfinal beroende på vilka som blir gårdskämpar denna veckan. Känns som att produktionen vill att Daniel eller PLR vinner i år så de kommer nog väl att styra så det blir så.

Du är VERKLIGEN inte rätt person att raljera över andras tillkortakommanden i denna tråden.
Noterar att du fortfarande inte lärt dig multicitera, bara för att ta ett exempel.

Jag raljerar inte - jag noterar liksom andra i denna tråden över att folk inte kan Spoilerfunktionen. Det är många fler än jag som har påpekat det om du inte har märkt det? Att jag inte multiciterar en massa olika citat/inlägg är min ensak men inget regelbrott.
Citera
2021-02-23, 00:18
Medlem
RamsesXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Rickard sa han fått vänner för livet? Vem vill träffa han utanför Farmen om de inte måste?

"Vi är vännnör för levet...vi ska åke te Sjuntorp å spike plånk...eller äré bräär?"
Citera
2021-02-23, 08:13
Medlem
Faukess avatar
Jag tror det kommer bli bröllop.
Eftersom några av uppdragen tydde på detta. Dels dom där kronorna dom ska göra och sen en jävla mängd med paj..
Vem gifter sig då?
Jag tror på Helena, fast hon vet inte om det än.
Hennes kille dyker upp och så är saken biff.
Citera
2021-02-23, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Jag kan hålla med dig här. Jag har också reagerat på det, han tror han kan hota och skrämma sig till final. Rena dagisnivån, han har kanske blivit dåligt informerad att det är en tävling och att alla måste tävla. Det är en väldigt märkligt säsong där alla ska samarbeta och hålla varandra om ryggen. Man kan undra om dom tänker dela på vinstpengarna också?

Jag förstår fortfarande hur man år för år inbillar sig att man kan bilda pakter och lita på att ha vänner som håller en om ryggen fram till final. Det är en tävling för sjutton, alla vill väl vinna och står sig själv närmast. Visst kan man bli mer vän med vissa men till syvende och sist är alla rivaler så vadan detta jäkla bölande om knivar i rygg och hjärta osv..............
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in