2020-06-23, 18:47
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Det har hänt mig förut innan jag lärt känna en tjej lite bättre. Jag har då sagt till tjejen att om hon suger kuken lite så kommer den gå upp. Efter det så knullar vi som vanligt. När jag sedan har träffat henne två eller tre gånger har jag inte haft några problem med att få stånd.
Citera
2020-06-24, 08:17
Medlem
Du verkar veta vad du vill
Ta kommandot, se hur han reagerar. Funkar det så gå sakta fram till oralsex, läs av situationen. Är det läge för en 69a? Osv, så lär du snart se hur det ligger till
Citera
2020-06-28, 22:11
Medlem
Vi sov tillsammans inatt igen men blev tyvärr inget... Dock blev den mycket bättre nu än förra gången. Han hade läst på lite och funderade på om det kunde vara porrimpotens, eftersom han aldrig haft sexuellt umgänge med en tjej tidigare. Han sa även att det kan blivit värre i lumpen eftersom det fanns så få kvinnor där, tidigare hade han blivit stenhård av att strula med en tjej.
Citera
2020-06-29, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inaiso
Vi sov tillsammans inatt igen men blev tyvärr inget... Dock blev den mycket bättre nu än förra gången. Han hade läst på lite och funderade på om det kunde vara porrimpotens, eftersom han aldrig haft sexuellt umgänge med en tjej tidigare. Han sa även att det kan blivit värre i lumpen eftersom det fanns så få kvinnor där, tidigare hade han blivit stenhård av att strula med en tjej.

What? Vad menade han med det fetmarkerade?

Män med sina impotensproblem....frustrerande. Det är lätt att man börjar tänka att de inte tänder på en om man råkar ut för det. Och då blir man själv osäker.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-06-29 kl. 04:42.
Citera
2020-06-29, 05:21
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:

Han har alltså haft sex med sig själv till porr som enda sexupplevelser. Det lär sätta sina spår i hjärnan och nervsystemet. Du har nog en hel del jobb framför dig här. Fimpa porren såklart, det måste han förstå och helt köpa, sedan är det bara att sakta vänja om skallen så kommer han säkert igång efter några veckor. Annars tar det längre tid. Han kanske ska strunta i allt vad sex heter i ca 30 dagar till att börja med. Han runkar säkert porr hela tiden nu. En ny partner är ju annars väldigt tändande, det skall ju vara fyrverkerier och blir lätt flera gånger om dagen.
Citera
2020-06-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Män med sina impotensproblem....frustrerande. Det är lätt att man börjar tänka att de inte tänder på en om man råkar ut för det. Och då blir man själv osäker.

Tror han menade att han hade börjat kolla på mer porr i lumpen eftersom han ändå inte träffade så många tjejer där, att det var därifrån porrimpotensen kom ifrån.

Ja har ju blivit lite osäker och ledsen men samtidigt har han sagt flera gånger att jag är jättefin mm såå jag hoppas det han säger stämmer ändå.
Citera
2020-06-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Han har alltså haft sex med sig själv till porr som enda sexupplevelser. Det lär sätta sina spår i hjärnan och nervsystemet. Du har nog en hel del jobb framför dig här. Fimpa porren såklart, det måste han förstå och helt köpa, sedan är det bara att sakta vänja om skallen så kommer han säkert igång efter några veckor. Annars tar det längre tid. Han kanske ska strunta i allt vad sex heter i ca 30 dagar till att börja med. Han runkar säkert porr hela tiden nu. En ny partner är ju annars väldigt tändande, det skall ju vara fyrverkerier och blir lätt flera gånger om dagen.

Ja tror också det. Han sa igår att han inte hade sett på porr på två veckor nu och att han skulle fortsätta så eftersom det redan började visa resultat
Citera
2020-07-06, 09:09
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Han sa även att det kan blivit värre i lumpen eftersom det fanns så få kvinnor där,

Citat:

Det skulle definitivt kunna låta som han istället fick smak för manlig kärlek.. Men så var det säkert inte.

Citat:

Det är lite intressant med skillnaden mellan män och kvinnor, där kvinnors upphetsning är lite med "dold" medans mannens är så synlig och därmed också så uppenbar om den "misslyckas". Det är också lite intressant att just ståndet är en av få yttre kroppsliga rörelser som man inte alls kan styra med viljan, och tvärtom kan ha en tendens att fungera sämre ju hårdare man tänker och "vill".

Citat:
Ja tror också det. Han sa igår att han inte hade sett på porr på två veckor nu och att han skulle fortsätta så eftersom det redan började visa resultat

Det är säkert bra att han slutar med det, men är det så att killen aldrig har "gjort det" så är ju grundförklaring 1A att han bara är nervös och har prestationsångest.

Har ni provat att du berättar att han inte behöver "prestera" något, alltså att han bara skall ta emot från dig med händer och mun?
Citera
2020-07-06, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är lite intressant med skillnaden mellan män och kvinnor, där kvinnors upphetsning är lite med "dold" medans mannens är så synlig och därmed också så uppenbar om den "misslyckas". Det är också lite intressant att just ståndet är en av få yttre kroppsliga rörelser som man inte alls kan styra med viljan, och tvärtom kan ha en tendens att fungera sämre ju hårdare man tänker och "vill".

Mm fast ändå inte, att vår upphetsning skulle vara dold. Nu har det aldrig hänt mig men jag tror att den andra personen också skulle blivit lite fundersam om man som kvinna var helt torr när det nalkades sex. Istället blir man plaskvåt och det verkar många män gå igång på, som ett kvitto för dem på att man vill ha dem & tänder på dem.

Däremot är mannens stånd en förutsättning för att ett samlag ska kunna ske. Och liksom manlig upphetsning går kvinnlig upphetsning inte heller att styra, jag var med en gång om en pinsam dejt hehe hemma hos en kille. Automatisk reaktion då han var så fin.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-06 kl. 10:05.
Citera
2020-07-06, 10:57
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Mm fast ändå inte, att vår upphetsning skulle vara dold.

I jämförelse med ett stånd så är den kvinnliga upphetsningen väldigt mycket mer "dold". Inte att det är något dåligt med det, men det är en rätt stor skillnad. Säg att en grupp män och kvinnor badar bastu tillsammans, helt nakna, jag tror förmågan att dölja en eventuell upphetsning kommer vara varierad.

Sedan är min uppfattning att kvinnor ofta inte är fullt medvetna om hur olika ni faktiskt är varandra. Jag har haft en tjej som blev så våt så det bokstavligen rann genom trosorna, medan de flesta blir mer "normalt" fuktiga och några behöver man använda saliv för att "mjuka upp" innan man kan känna att hon är våt på insidan. Det varierar enligt min erfarenhet faktiskt väldigt mycket.

Citat:
Nu har det aldrig hänt mig men jag tror att den andra personen också skulle blivit lite fundersam om man som kvinna var helt torr när det nalkades sex.

Jo kanske, men det beror ju också på hur väl man känner personen. Vet man att hon brukar bli våt på ett visst sätt och sedan inte är det kanske man skulle undra, men "första gången" så vet man ju inte hur det liksom brukar vara. Sedan känner man ju ganska lätt på andra sätt hur hon reagerar på beröring i det området, så det är inte bara våthetsgraden som avgör.

Det finns ju för övrigt kvinnor (även om jag inte träffat någon) som regelbundet behöver glidmedel även i "vanliga" vaginala samlag.
Citera
2020-07-08, 11:53
Medlem
Citat:
Det är säkert bra att han slutar med det, men är det så att killen aldrig har "gjort det" så är ju grundförklaring 1A att han bara är nervös och har prestationsångest.

Har ni provat att du berättar att han inte behöver "prestera" något, alltså att han bara skall ta emot från dig med händer och mun?

Jag frågade honom förra gången om han kände prestationsångest men då sa han att det inte var det. Så antingen säger han det bara för att inte verka osäker eller så stämmer det han säger.
Citera
2020-07-08, 12:11
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag frågade honom förra gången om han kände prestationsångest men då sa han att det inte var det. Så antingen säger han det bara för att inte verka osäker eller så stämmer det han säger.

Oavsett vad man kallar det, om han aldrig har gjort det och inte får "upp" den, så är det rätt troligt att det är stress som är orsaken och oro att inte kunna "prestera" (och här kan prestera helt enkelt betyda att genomföra ett samlag).

Som sagt, har ni provat att det uttryckligen är så att han inte ska göra något, utan du bara ger honom? (Som ett sätt att komma över "första-gången-nervositet".)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in