Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Det blir det ändå. man kommer aldrig kunna vara dem till lags. Du kan beslagta allt svenskarna äger och ge till migranterna och ändå få upplopp. Du kan slänga ut dem och få upplopp eller bli utslängd och få upplopp. Upploppen är en konstant så länge dessa människor finns i landet.
Jag föredrar hellre att SD väljs och att vi får något slags krig, så vi drar av plåstret helt enkelt. Hellre det än att S fortsätter styra och att vi långsamt men exponentiellt blir rövknullade och invaderade.
Det roliga är ju att SD egentligen är sjukt rumsrena och vill inte ens repatriera. Men det ”rasistiska” symbolvärdet har blivit så jävla starkt hos SD att det nog blir en katalysator om dom väljs. Och på något sätt tror jag det stämmer att om SD accepteras helt, så kommer svansen också bli mer accepterad. Som t.ex AfS och Nordfront osv. Det blir definitivt stormigt. Men hellre stormigt än den här plågsamma långsamma pesten vi har nu. Ja menar kolla på corona krisen hur vidrigt oförberedda man är. Nu tänker många svenskar ”jag ska förlora mitt företag men ändå betala skatt till 15-barnsfamiljer från afrika som inte lyft ett enda finger”.