Enligt nära uppgifter så hamnade en ung kille i bråk med chefen på Mix mat, flera personal hoppa på honom och vilda västern knappt en timme senare beger sig killen med flertal män ca 20 pers och stormar och slår isönder allt dem ser. Polis begav sig ditt men konstigt att inget står i median
Senast redigerad av Konto334 2020-06-21 kl. 23:55.
Enligt nära uppgifter så hamnade en ung kille i bråk med chefen på Mix mat, flera personal hoppa på honom och slog honom , knappt en timme senare beger sig killen med flertal män ca 20 pers och stormar och slår isönder allt dem ser. Polis begav sig ditt men konstigt att inget står i median
Det låter spännande och mångkulturellt. Kanske saknar nyhetsvärde dock.
Var där och handla såg att det var släkten Fakhro som stormade butiken slog sönder allt i sin väg samt hoppade på och misshandlade flera ur personalen. Jo tjena glad midsommar mitt Sverige
Var där och handla såg att det var släkten Fakhro som stormade butiken slog sönder allt i sin väg samt hoppade på och misshandlade flera ur personalen. Jo tjena glad midsommar mitt Sverige
Kan stämma fick höra att det var ett större kriminell familjeklan . Dom hör man lite ofta om här i malmö, har du något namn på någon av dessa
Om man söker på namnet Fakhro på Lexbase så får man 112 träffar!
Svensk invandringspolitik strikes again.
Kan stämma fick höra att det var ett större kriminell familjeklan . Dom hör man lite ofta om här i malmö, har du något namn på någon av dessa
Dom väsnas jättemycket och håller ihop som bergsten viker inte sig för någon, rena rama psykopater.
För inte så längesen så åkte några ur släkten fast med flertalet pistoler i en gömma efter Polisens skenmanövers tillslag där de ”slog till” på Ramelsväg.
Dom väsnas jättemycket och håller ihop som bergsten viker inte sig för någon, rena rama psykopater.
För inte så längesen så åkte några ur släkten fast med flertalet pistoler i en gömma efter Polisens skenmanövers tillslag där de ”slog till” på Ramelsväg.