Oavsett hur mycket jag som bartender hatar när någon slänger ner denna typ av snus i glaset så kan jag erkänna att det lössnus är det riktiga snuset och används inte av fjollor som håller sig till dessa nya påsar.
Dum som jag är, snusar jag lössnus.
Och portionssnus när jag misstänker att jag kommer somna eller ska vara ute bland folk.
Det är ingen höjdare att somna med lössnus. Fast samtidigt lite mysigt.
Dum som jag är, snusar jag lössnus.
Och portionssnus när jag misstänker att jag kommer somna eller ska vara ute bland folk.
Det är ingen höjdare att somna med lössnus. Fast samtidigt lite mysigt.
Ja dygna på snus är det bästa som finns. Hur fan kan man somna utan snus? Det är ju som att skita utan att dra ner brallorna först.
Absolut, men fjantsnuset har dessväre tagit över en stor del av marknaden. Ingen riktig man snusar det där vita portionssnuset, utan bara riktiga mesar gör det.
Själv har jag snusat grov lös i 40 år, men köper ibland någon stock general extra stark lös. Det är ett snus för riktiga karlar, och det vet alla.
Vad är det för fel med lössnus ?
Utom när man vill kyssa sin flickvän eller hustru på munnen förstås, haha.
Man kan spotta ut snuset och skölja munnen först.
Jag anser att det skyddar tänderna bättre än portionssnus, eftersom det sprids delvis runt tänderna med sitt innehåll av pottaska / kaliumkarbonat som reagerar basiskt och neutraliserar tandtrollens frätande verksamheter. För de flesta borstar väl inte tänderna varje gång de ätit något som innehåller kolhydrater / socker ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!