Citat:
Ursprungligen postat av
Bombaclap
Frågan är vad hon tänkte med när hon följde med till hotellet om hon inte ville knulla?
Hur som helst så var det nog arabernas plan från början att spettsa drinken med molly.
Om man är rejält packad och droppar molly så blir man helt bombad och allt är svart när man vaknar
Sjukt att ena horungen bara fick 1 år.
16-18 åriga tjejer är helt hopplösa.
Dom vill testa allt och fattar ingenting.
Dom flesta klarar sig väl, en hel del håller tyst om 1-2 taskiga händelser som bleknar över tid och ett par blir som med denna.
Det störst ensklilda hotet mot tonåriga tjejer är att bli stigmatiserade, förr i världen var det ryktet idag är det film eller foto. Man är helt körd i skolan.
Vi har baxat en dotter förbi allt med högsta betyg, en annan är mitt uppe i det och jag få väl säga att jag tycker mest synd om killarna så här långt
en tredje börjar så smått nosa på vad som finns därute och vi har aktiverat vår radar till defcon 2.
Minns nån gång när vi kollade igenom vår första 14 åriga dotters chattloggar på skype som det var på den tiden, det ångrade vi.
Har haft en regel - ALDRIG ANSIKTE PÅ FILM ELLER FOTO - som vi trummar in med jämna mellanrum.