• 1
  • 2
2020-06-24, 00:28
Medlem
Ovanstende frga blev vid en tilfllighet mycket mer aktuell i dag.

kte til gymmet som vanligt och rkade trffa p chefen fr stllet. Inte sett honom p ett tag och han ppekade genast att jag blivit strre sen sist vi sgs, vilket stmmer. Han kollade p mig frn topp til t og konstanterade att mina axlar och traps blivit mycket bttre. Jag forstod direkt att han nmde just axlar och traps fr att se hur jag reagerade. Som vi alla vet r det just dom muskelgrupper som svarar bst p Testo. Jag svarade jo tack, att jag kr hrt som vanligt.

Tyckte det hela kndes lite konstigt och jag blir inte forvnad i fall det dyker upp dopingkontrollant inom nr framtid, vilket kanske inte vore s bra fr mig just nu. Anser nd att chansen r lg eftersom jag aldrig annars sett ngon kontrollant p detta gym, men eftersom det fins ngra biffer dr kanske han tycker det r dax nu? Ska tillggas att gymgaren r av typen som inte gillar nr det kliver inn stora grabbar och spanar in och dreglar p "hans brudar" som trnar dr och som han annars brukar tjata med och ragga p.
Citera
2020-06-24, 11:40
Medlem
Roidberts avatar
Kr sjlv p tv dagar i veckan (mndag och fredag), s visst gr det. I lngden pallar man inte koll p dagarna, utan som du sger r det lttare att ha injektionerna p fasta dagar. I vilket fall r tv dagar i veckan klart verlgset e5d. Du hller jmnare hormonniver p s vis, vilket minskar risken fr att behva anvnda AI.

Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89
Att sticka s ofta kan vl i och fr sig ses som en liten nackdel d det kar antalet stick totalt som i sin tur kar risken fr saker som kan g snett vid vilken som helst injektion, t.ex infektion. Antalet stick kan vl kanske och ses som ett problem beroende p hur lnge du tnker kra. Varje stick ger en liten skada/rr i muskeln. En 12-16 veckors kur r inget problem, men tnker du kra halva livet kan det nog bli problem skulle jag tro.

Drfr man anvnder orange nl eller insulinnlar fr att inte slita p huden. Man kan ven sticka subkutant.
Citera
2020-06-24, 12:37
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89
Ovanstende frga blev vid en tilfllighet mycket mer aktuell i dag.

kte til gymmet som vanligt och rkade trffa p chefen fr stllet. Inte sett honom p ett tag och han ppekade genast att jag blivit strre sen sist vi sgs, vilket stmmer. Han kollade p mig frn topp til t og konstanterade att mina axlar och traps blivit mycket bttre. Jag forstod direkt att han nmde just axlar och traps fr att se hur jag reagerade. Som vi alla vet r det just dom muskelgrupper som svarar bst p Testo. Jag svarade jo tack, att jag kr hrt som vanligt.

Tyckte det hela kndes lite konstigt och jag blir inte forvnad i fall det dyker upp dopingkontrollant inom nr framtid, vilket kanske inte vore s bra fr mig just nu. Anser nd att chansen r lg eftersom jag aldrig annars sett ngon kontrollant p detta gym, men eftersom det fins ngra biffer dr kanske han tycker det r dax nu? Ska tillggas att gymgaren r av typen som inte gillar nr det kliver inn stora grabbar och spanar in och dreglar p "hans brudar" som trnar dr och som han annars brukar tjata med och ragga p.

S gymgaren skulle stta snuten p en av sina kunder, kunder som det inte finns verfld p och kunder som fyller hans bankkonto med cash?

D har han riktigt hl i huvudet!

Du kan va helt lugn fr att inte gymgaren ringer i alla fall. Du och andra trnande som vxer r ju en stor inspiration fr vriga och det vet gymgaren.

Trna p och vx!
Citera
2020-06-25, 10:42
Medlem
Mitnick, and frska kura och samtidigt hlla niver p det stt som du funderat p fr att kanske maybe ducka dopingtest r helt orimligt. r du spass nojig ver testande s fr du byta gym eller ngot till en variant dr risken r mindre.

Jag tror du nojar i ondan iochfrsig. Va trevlig mot gymgaren och frsk att inte se ut som ett stereotypist "roidhvve" s r risken fr test vldigt vldigt liten. Men om du nd tycker risken finns, fr du ju trna ngon annanstans som sagt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in