*sista försöket*
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
vissa bilexperter självutnämda tål inte att dom har fel! Nånsomsitter o prisar skitbilar som citroen kanske skulle tänka på varför dom tex aldrig sålt mycket bilar på stora marknader?
Du har helt fel även här. Citroën tillhör de mest sålda bilarna i Europa och har så gjort sedan fyrtiotalet.
Citat:
varför e kvaliteten usel?
Kvaliteten är högre än de flesta europeiska märken, vilket underbyggs av flertalet undersökningar från TüV, Bilprovningen, Motormännen samt ett antal ägarundersökningar. Förutom detta också ledande i krocksäkerhet sedan ett antal år.
Citat:
Sen kommer människan med en massa utlägg från tidningar bespara mig du kan inget o är inget
Du hävdade tex i inlägget ovan att min upplevelse av Prius var fel eftersom "tidningarna" skrivit annorlunda...
du brukar återge vad tidningarna skrivit istället för egna erfarenheter. Är du så fruktansvärt dum på riktigt???
Inte för att jag tror att du ens fattar hur fel du har eller hur löjlig du gör dig, men jag kan ju hoppas på att någon moderator och/eller admin förstår att du är ett fjortonårigt troll som bara går in för att sabba för flashback och bannar din IP och ditt sätt att bemöta inlägg på livstid.