2020-06-19, 19:42
Medlem
makduis avatar
Nån som testat? Vad gav det?
Mycket raffinerat pulver, som aska

https://www.matsesherbs.com/shop/eth...r-bark-powder/

Undrar även om man kan köpa yopo i pulverform från annan sida än matsesherbs? Dena sida får man inte sina beställningar från som man beställt;(
Citera
2020-06-19, 20:02
Medlem
nakamotos avatar
Virola tillhör samma familj som muskotnöt så jag antar att det är något åt det hållet rusmässigt.
Citera
2020-06-19, 21:37
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Virola tillhör samma familj som muskotnöt så jag antar att det är något åt det hållet rusmässigt.
Muskot är dock ingen hallucinogensk ethnobotanic som den här är.. iaf inte i denna dosmängd men om man verkligen överdriver konsumtionen av muskot så är det hallucinogenskt, likaså koffein men det vill man ju inte, få förgiftningshallisar.
Senast redigerad av makdui 2020-06-19 kl. 21:42.
Citera
2020-06-20, 05:53
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
nja, om det är yopo det rör sig om så innehåller fröna dmt och 5-meo-dmt, inte i jättehöga koncentrationer, men nog för att få en mild tripp vid nasalt intag.
Citera
2020-07-14, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
nja, om det är yopo det rör sig om så innehåller fröna dmt och 5-meo-dmt, inte i jättehöga koncentrationer, men nog för att få en mild tripp vid nasalt intag.

Mild och mild vettefan..
Men det krävs att man suger i sig en heldel om man vill bryta igenom.

Vad kallas Rap’e ? Googla bara.. yopo är inte rape.
Citera
2020-07-15, 09:06
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Mild och mild vettefan..
Men det krävs att man suger i sig en heldel om man vill bryta igenom.

Vad kallas Rap’e ? Googla bara.. yopo är inte rape.
har för mig att rap'e ger en isande känsla genom ansiktet, en bekant prövade på det när han var på fest för något år sen (om det är samma sak vi pratar om).
Citera
2020-07-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
har för mig att rap'e ger en isande känsla genom ansiktet, en bekant prövade på det när han var på fest för något år sen (om det är samma sak vi pratar om).

finns en uppsjö av olika rape.. som ger väldigt olika effekter men basen är oftast mapacho tobak.
ritual snuff bladnat med aska och någon ört/er kan man förklara det som..
Mest hippies som gillar det.

Blir bara så jävla förvirrande tråd när det ska pratas om 3 olika saker samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in