2020-06-17, 21:24
Medlem
Det beror lite på vilken typ vi talar om. Lesbiska, så kallade "feminazis" är alltid obehagliga att göra med. Inte så mycket egentligen för deras läggning utan för allt det andra.

Däremot gillar jag faktiskt de så kallade "butchflatorna", brukar oftast vara riktigt sköna och laid back. Passar ofta in i arbetsgruppen på jobbet, trevliga, kan skämta om det mesta.
Citera
2020-06-17, 23:00
Medlem
Liebesraums avatar
Knepig är bara förnamnet. Homosexualitet är en psykisk sjukdom.
Citera
2020-06-18, 00:09
Medlem
mjps avatar
Flator har oftaövergrepps problematik, därav sitt (hat) not killar
Citera
2020-06-18, 00:11
Medlem
Hursomhelstings avatar
Ja en sk butch flata. Kom in ibland och hälsade på en queer snubbe dock duktig i arbetet och som hon bossade runt, han skulle fixa saker åt henne gratis.

En kämpestor kärring klädd i flanellskjorta och varselbyxor med ett brett bälte med en kniv hängandes snett nedåt skrevet.."kuken".

Uppenbart alltid på dåligt humör och hånfullt stirrande, hälsa? Nej utan bara kliva in bredbent och stå o glo stöddigt.

Vilken pajas och kniven fick jag veta den användes inte i hennes yrke utan att det var exakt så som jag såg det, "kuken".
Citera
2020-06-18, 00:13
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Flator har oftaövergrepps problematik, därav sitt (hat) not killar

Pahh! Dem lider av en hormoniell störning eller tar hormoner.
Citera
2020-06-18, 07:24
Medlem
kyrkstockens avatar
Vid en studie så identifierade sig över 50% av de med autism som -homo eller -bi sexuella.

Fast dom är varken det ena eller andra. De allra flesta är asexuella (ett diagnoskriterie). Titta på biskop Eva Brunne t.ex. Ja, jag har också mött dessa knepiga flatorna.
Citera
2020-06-18, 07:24
Medlem
De värsta är ju värst just därför att de anammat de värsta manliga sidorna, och helt missat den manliga värmen och gemenskapen. Det är därför de framstår som så motbjudande och genomruttna, för att de kombinerat de sämsta kvinnliga sidorna/egenskaperna med de sämsta manliga sidorna/egenskaperna.
Citera
2020-06-18, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Felkodade och fördelen är att dom är genetiska återvändsgränder och förökar sig inte
Alla flator förökar sig, de flesta får barn lätt.
Citera
2020-06-18, 09:15
Medlem
Kissdroppes avatar
Bara en gång har jag jobbat med en sådan. Hon var som de flesta andra skriver här:

- Alltid arg
- Bokstavligen hatade män
- Extremt vänster
- Konstant konfrontativ
- Stort ego
- Svär mycket, då det visade hur "manlig" hon är och hur lite hon bryr sig.

Som jag förstått det så har majoriteten av alla homosexuella blivit förgripna som barn, vilket hat lett till detta psykiska tillstånd. Det förklarar också varför de är så arga hela tiden.

Något som är roligt med dessa butch-flator är att de alla klär- och beter sig som stereotypen av en 15-årig "cool kille". Deras "rebelliska" attityder och frisyrer är alltid den av en tonårspojke som vill imponera på skolklassen. Gärna en tuff kedja som hänger utanför fickan också.

Det är så underhållande - varför vill butch-flator imitera pojkar i nedre tonåren - istället för fullvuxna män?

Att se en 30-åriga kvinna ha samma kläder, frisyr och attityd som en pojke som precis kommit in i puberteten är oerhört underhållande.
Citera
2020-06-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag stöter ibland på lesbiska tjejer under mitt arbete. Jag har arbetat med en flata som arbetskamrat och jag har besökt flata där jag ska utföra arbete.

1. Min första träff men en flata var när jag skulle utföra ett arbete på ett hus. Huset hyrdes av två flator, men det var bara den ena flatan som jag träffade och som jag samtalade med. Flatan var snarstucken. Hon var svår och introvert. Jag kunde inte få igång ett normal samtal med henne. En dag lämnade jag huset och dagen efter kom jag dit igen. En burk med målarfärg hade vält ut på hennes inglasade balkong dagen efter. Jag frågade flatan vad som hade hänt? "Det var min katt som vält ut färgburken" svarade hon. Flatan hade alltså inte mage att ta bort färgen, hon skyllde på katten. Jag berättade för hyresvärden om vad som hade hänt och han skakade på huvudet och sade "det är en knepig tjej".

2. Sedan har jag haft en arbetskamrat som var flata, också hon var knepig av sig. Hon sade en gång på vårt möte att "alla män är våldtäktsmän". Ingen annan på mötet sade någonting, inte ens chefen sade någonting.

Har ni träffat någon underlig flata under arbetet?

(Moderator kan flytta tråden om så önskas).
1. Varför lämnar du som hantverkare en öppen färgburk i en bostad när du lämnar den för dagen?

2. Varför markerade du inte mot den kränkande förtalande kvinnan?

Du anklagar kvinnorna för att inte kunna kommunicera men verkar själv ha problem med det. Sedan om du brukar träffa mycket människor i ditt arbete borde du märkt att människor är väldigt olika. Vissa människor är inte intresserade av andra och det får man lära sig att hantera. Gör då bara ditt arbete. Det är alltid kunden som avgör hur mycket kontakt ni ska ha med varandra.
Citera
2020-06-18, 10:35
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Roligt att du vill snacka skit och skvallra som en kärring. Fick du en klapp på huvudet av hyresvärden eller vad är ditt problem?
Citera
2020-06-18, 10:56
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Alla flator förökar sig, de flesta får barn lätt.

Haha därför är dom ute efter mig som är snygg o smart , fixa till trasiga dna stegen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in