• 2
  • 3
2006-05-03, 23:17
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Ett tips är att läsa någon tråd där vissa av våra ej önskvärda invandrare hade en slang som man kunde använda för att spola av röven efter att ha utfört sina behov.

Rent offtopic så misstänker jag att den vanan har uppkommit i och med resursen att kunna nyttja en toalett med rinnande vatten och sammankopplandet med den tillbringaren med vatten som står på plats i avträdet där dom kommer från.
Svårare än så är det inte.

Det där med slang tycker jag inte är ett dugg konstigt, jag har bott i Italien av vant mig vid bidé och finner egentligen det mkt mer hygieniskt. Slangar vid toaletten finns ju förövrigt på Förlossningen och BB också, och de visade sig ju vara högst användbara.

Min sambo hade gärna fått slanga efter toalettbesök om vi hade haft tillgång till den möjligheten. Undra hur lång duschslangen räcker egentligen... Hellre det än fartränder i kalsongerna.

Och där kom jag på ännu en användbar basvara: Tvättmedel
Citera
2006-05-03, 23:43
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Det där med slang tycker jag inte är ett dugg konstigt, jag har bott i Italien av vant mig vid bidé och finner egentligen det mkt mer hygieniskt. Slangar vid toaletten finns ju förövrigt på Förlossningen och BB också, och de visade sig ju vara högst användbara.

Min sambo hade gärna fått slanga efter toalettbesök om vi hade haft tillgång till den möjligheten. Undra hur lång duschslangen räcker egentligen... Hellre det än fartränder i kalsongerna.

Och där kom jag på ännu en användbar basvara: Tvättmedel

Vill bara fråga vilken del av Italien som vattenslang var legio?
Något ställe där trädbristen och vattentillgången var lättillgänglig?
Trädbrist = inget skithuspapper.
Citera
2006-05-04, 00:10
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Vill bara fråga vilken del av Italien som vattenslang var legio?
Något ställe där trädbristen och vattentillgången var lättillgänglig?
Trädbrist = inget skithuspapper.

Nej alltså, jag har bara stött på bidé i Italien. Ledsen om jag uttryckte mig oklart. Det var i Norra Italien, dvs hyggligt mkt träd och dessutom lövskog (det måste ju vara betydligt mer bekvämt att den svenska granskogen för det här ändåmålet). Bidéer finns över hela Italien så vitt jag vet, men jag kan inte komma på nån ort som har stor brist på träd. Sardinien kanske?

Däremot så har jag erfarenhet av toalettslang från Södersjukhusets Förlossning och BB-avdelning. Södersjukhuset finns i Stockholm.
Citera
2006-05-04, 00:12
Medlem
stRs avatar
Vad hade bidéer med storhandling att göra?
Det är trevligt att ni sköter hygienen men gör det på toaletten tack.
Citera
2006-05-04, 00:15
Medlem
RedXs avatar
Jag storhandlade ett 10-pack kondomer förra veckan. De borde räcka över det närmsta skottåret.
Citera
2006-05-04, 00:18
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Nej alltså, jag har bara stött på bidé i Italien. Ledsen om jag uttryckte mig oklart. Det var i Norra Italien, dvs hyggligt mkt träd och dessutom lövskog (det måste ju vara betydligt mer bekvämt att den svenska granskogen för det här ändåmålet). Bidéer finns över hela Italien så vitt jag vet, men jag kan inte komma på nån ort som har stor brist på träd. Sardinien kanske?

Däremot så har jag erfarenhet av toalettslang från Södersjukhusets Förlossning och BB-avdelning. Södersjukhuset finns i Stockholm.

Har inte själv träffat på speciellt många bideér i spagettilandet.
Men du kanske bara kör en snitslad bana?
Där en vältempererad vattenstråle masserar och rensar både ditt bakre och främre hål?
Citera
2006-05-04, 00:29
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Har inte själv träffat på speciellt många bideér i spagettilandet.
Men du kanske bara kör en snitslad bana?
Där en vältempererad vattenstråle masserar och rensar både ditt bakre och främre hål?

Man finner nog dem mest i privata hem eller i hotellbadrummet.

Man bestämmer temperatur som med vilken kran som helst och så riktar man in genom att placera den lilla rumpen på rätt ställe. Jag har aldrig upplevt nån bidé som har en stråle som man kan rikta åt olika håll, vad jag minns, men det finns säkert om det är nått sånt som intresserar dig.

Vilket hål man vill rengöra är valfritt och helt upp till användaren.

Du verkar rätt sugen på en.
Citera
2006-05-04, 07:37
Medlem
Tack för alla bra tips. Nu måste jag bara bestämma vilken jävla matlada man ska åka till. Bor i en tätort så det finns en hel del att välja på. Men de skiljer väl inte så mycket åt de där, va? Eller ere någon skillnad på pris å service?

Å tack för alla tips om hur man ska göra sig ren i röva! Tänk om inte flashback fanns, då skulle man allt vara bra skitig i röva!!
Citera
2006-05-04, 14:32
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan Holmes
Tack för alla bra tips. Nu måste jag bara bestämma vilken jävla matlada man ska åka till. Bor i en tätort så det finns en hel del att välja på. Men de skiljer väl inte så mycket åt de där, va? Eller ere någon skillnad på pris å service?

Å tack för alla tips om hur man ska göra sig ren i röva! Tänk om inte flashback fanns, då skulle man allt vara bra skitig i röva!!

Willys, hemköp, rätt pris och ica maxi.
Citera
2006-05-04, 16:29
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Vad hade bidéer med storhandling att göra?
Det är trevligt att ni sköter hygienen men gör det på toaletten tack.

Alla bidéer jag har sett har varit monterade på toaletten... (rummet alltså, förutom då Japan. Där bidéen var inbyggd i toastolen)

Var har du din ? ?

På tal om det. Vatten på flaska är väl en basvara ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in