Efter att i åratal ha sett sampliga mina para av finskor sakta skrumpna ihop och bli fula i ovanlädret har jag bestämt mig: Jag skall slå på stort och köpa skoblick till samtliga 6 par skor. När jag gått in i en lokal skobutik har de dock försökt att slakta mig genom att kränga på mig ett par block för mer än 200kr/paret. Därför frågar jag er: Är det värt detta? Var finner jag de billigaste skoblocken?
finns att köpa billigare, jag köpte en enklare modell för 80:- endast för framdelen dock, men helst ska du ju ha en hel läst så att säga! och i cederträ helst, om de är värt det? du tredubblar skons livlängd genom att använda skoblock och sköta dem väl!!
finns att köpa billigare, jag köpte en enklare modell för 80:- endast för framdelen dock, men helst ska du ju ha en hel läst så att säga! och i cederträ helst, om de är värt det? du tredubblar skons livlängd genom att använda skoblock och sköta dem väl!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!