2006-05-01, 21:45
Medlem
måste bekänna att man har råkat skratta nån gång åt någon på gymmet. En gång va de en kille på typ 20 år, bock skägg, kan väl vägt runt 60 kilo. Han stog o körde bicepscurl på 2 kg. Fast ja skrattade mest inombords om man säger så. Han såg de i vilket fall som helst inte så de e nog inget du behöver bry dig om. Ja hade lite dåligt samvete för de sen me.
Citera
2006-05-01, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Hoppas inte det stämmer.
Inte om man ska börja plocka bort ett par kilon så man hamnar på 97.

Tror du man kan väga sig i ett par kalsonger med blyinlägg?

Ta med några ordentliga hantelinlägg i skorna.
Citera
2006-05-01, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RingOfFire
måste bekänna att man har råkat skratta nån gång åt någon på gymmet. En gång va de en kille på typ 20 år, bock skägg, kan väl vägt runt 60 kilo. Han stog o körde bicepscurl på 2 kg. Fast ja skrattade mest inombords om man säger så. Han såg de i vilket fall som helst inte så de e nog inget du behöver bry dig om. Ja hade lite dåligt samvete för de sen me.

En vuxen karl kan väl för bövelen inte stå och nypa 2k bicepcurls oavsett om han suttit vid en dator/spelat rollspel i skogen i hela sitt liv. Hade nog varit lättare att svälja om personen i fråga var på g att hämta sig från en flygkrash eller dyl.
Citera
2006-05-01, 23:46
Medlem
speedfreeks avatar
Nog kan man det alltid men då är det nog nere på psykisk nivå.
Citera
2006-05-02, 12:59
Medlem
Kip_wests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesolateWastes
Det här kanske är en jättedum fråga egentligen men hur stark bör man vara för att inte skämma ut sig på gymmet?
Alltså, jag personligen vågar inte gå till gymmet eftersom jag garanterat lär bli utskrattad i dagsläget - tar om mest 8kg 10 repetitioner i biceps curl.
Hur stark behöver man egentligen vara för att folk inte ska tycka att man är en mes på gymmet? (Jag tränar i dagsläget hemma)
En kompis sa att man bör ta 15-20kg i biceps curl om man ska visa sig på gym.

ALLA har varigt nybörjare !!!!!
Citera
2006-05-02, 13:07
Bannlyst
.
Ju fler sparrisar på gymet desto bättre då dom får mig att känna mig om möjligt ännu kralligare.

// N
Citera
2006-05-02, 13:27
Medlem
Jag ser med mycket blida ögon på pinnfåglar som går på gymmet, det betyder att dom gör något åt sitt problem.

"Biffar" brukar ofta vara mycket snälla och trevliga människor. Dom behöver ju inte visa att dom är tuffa. Dom lär hjälpa dig.

Om någon skrattar ut dig är det nog en svartskalle, men det är bara bra! Då går du till polisen och säger att han kallar dig bög, och inkasserar kronor 5000kr.
Citera
2006-05-02, 13:29
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Om någon skrattar ut dig är det nog en svartskalle, men det är bara bra! Då går du till polisen och säger att han kallar dig bög, och inkasserar kronor 5000kr.
Citera
2006-05-02, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Räserfläns69
Jag ser med mycket blida ögon på pinnfåglar som går på gymmet, det betyder att dom gör något åt sitt problem.

"Biffar" brukar ofta vara mycket snälla och trevliga människor. Dom behöver ju inte visa att dom är tuffa. Dom lär hjälpa dig.

svartskallar kan inte vara rasist. Har du inte lärt dig det och dom kan inte få böter heller för att dom e svarta det är bara när vita säger svartskalle til de som vi får böter.
Citera
2006-05-02, 13:32
Medlem
Twisted_minds avatar
hm 15-20 låter fan mkt.
Själv ser jag inte hur fasen mina armar skulle kunna bli större än nu å då har jag ändå bara 12-14kg på de jag kör hemma, tveksamt om jag skulle klara mer. Å andra sidan använder jag dem typ aldrig så
Kan man bli starkare utan att det syns utåt, alltså är mina muskler typ extremt "ineffektiva"? Annats kommer inte jag våga träna nåt mer -.- Alternativt, är det endast biceps som tränas eller kan det vara senor å dylikt som inte pallar om man ökar några kilon?

Iofs är jag bara 1.75 å väger drygt 75kg, alla här kanske sitter och är betydligt mycket större.
Citera
2006-05-02, 13:37
Medlem
qwertyabc123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakobsson_
svartskallar kan inte vara rasist. Har du inte lärt dig det och dom kan inte få böter heller för att dom e svarta det är bara när vita säger svartskalle til de som vi får böter.

När blev man rasist för att man kallar någon bög?
Citera
2006-05-02, 17:55
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwertyabc123
När blev man rasist för att man kallar någon bög?

för att du anmäler en person med annan hudfärg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in