Citat:
Ursprungligen postat av Arasall
Det bidde mer en en tumme, om man säger så.
Det blir ofta så här i livet. Jag kämpar själv för att få tillbaka en användare som fyllepostade en gång för mycket på forumet. Det är alltså inget regelrätt troll vi talar om här, snarare så att det var en individ som gjorde ett misstag i fyllan och villan. Regler bröts i och för sig om man är bokstavstroende, men jag personligen ser gärna till andemeningen i inläggen. Det är en svår fråga det där.
Vidare, sen när blev det egentligen så farligt så att användarna av forumet nekades att säga sin mening om banningar och varningar? Givetvis blir det mer tid över åt admin så att han kan fokusera på sina kärnfrågor här i livet. Men detta forum betyder dock ganska mycket för en stor del av användarna här, mig själv inräknat. Jag påstår inte att det är min "rättighet" att få säga vad jag tycker och tänker på detta forum. Jag väljer dock att nämna att det vore för mig och troligen för många andra önskvärt att feedback återöppnades under mer liberala former. Det är inte så att jag önskar att admin svarar på varenda av mina frågor i det forumet, men en plats att härja lite på önskar jag dock. (sen kan man hoppas på att admin eller ansvarig person läser och tar åt sig av oss alla andras funderingar om tillvarons mysterier.)