2011-11-20, 23:57
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Någon som sitter på backup av bilderna på Johan?

Jag frågar detsamma. Jag minns den här tråden och händelsen som om det var igår. Jag lyckades aldrig se någon bild på killen däremot. Det som gör mig konfunderad är att jag har stött på en hel del adopterade thailändare (eller något åt det hållet) som inte är helt ok i skallen, samt fyllda med tatueringar. Frågan är om den här dåren har varit en av dom.

Så, finns det bild på honom någonstans?
Citera
2012-05-07, 03:54
Bannlyst
Bump, sjukaste tråden jag någonsin läst. Vill också se bilder på honom.
Citera
2012-05-07, 20:10
Medlem
kufits88s avatar
Har alltid trott att stryplekar satt inne, har nu dock läst tråden och han verkar ha levt som en fri man enda sedan han blev släppt från häktet. Är det någon som vet vad han pysslar med idag?
Hade ju vart guld om någon hade backup på bilderna!
Citera
2012-05-22, 18:42
Medlem
Calle-ninjas avatar
Den här tråden förtjänar mycket mycket mer uppmärksamhet!
Läste tråden för längesen och trodde att det skulle hänt något nu ett år senare. Men vad gör man nu då?
Citera
2013-09-14, 12:07
Medlem
Nido6s avatar
Ja, kom igen nu. Upp med bilder! Vad gör aset nu för tiden?
Citera
2013-09-16, 14:05
Medlem
Det här fallet har jag aldrig hört talas om innan, men det finns onekligen en hel del märkliga omständigheter i det här fallet som pekar på att stryplekar på ett eller annat sätt är skyldig till den här flickans död.

Att man blir frikänd behöver inte betyda att man är oskyldig, utan bara att det inte finns tillräckliga bevis att bli dömd "utom rimligt tvivel"

Det som jag undrar över är varför fallet är sekretessbelagt i 40 år, är det för att skydda BO?
Det är just sekretessen som gör att jag undrar om BO ändå kanske visste vad som skulle hända.

I vilket fall så är strypkar en människa med mycket sjuka fantasier, och att hans fantasier skulle bli verklighet av en slump ser jag som näst intill osannolikt.
Det skulle vara kul att veta vad han gör idag, lever han? Vad har han isåfall för umgänge?
Senast redigerad av lindome 2013-09-16 kl. 14:42.
Citera
2014-06-23, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nido6
Ja, kom igen nu. Upp med bilder! Vad gör aset nu för tiden?
Har messat lite med honom, även ringt honom ett par gånger. Trevlig kille att prata med. Verkar intresserad av skräckfilmer tror jag att han sa en gång. Han är inne och läser lite då och då i tråden men loggar aldrig in på Flashback längre. Han jobbar och bor i mellansverige. Bild har jag inte på honom tyvärr. Hade jag haft det så hade jag inte lagt upp en ändå. Han har ju inte blivit dömd för någonting, mer än av folket som läst historien. Skyldig eller inte - fortfarande en trevlig snubbe.
Citera
2018-07-24, 09:59
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Har messat lite med honom, även ringt honom ett par gånger. Trevlig kille att prata med. Verkar intresserad av skräckfilmer tror jag att han sa en gång. Han är inne och läser lite då och då i tråden men loggar aldrig in på Flashback längre. Han jobbar och bor i mellansverige. Bild har jag inte på honom tyvärr. Hade jag haft det så hade jag inte lagt upp en ändå. Han har ju inte blivit dömd för någonting, mer än av folket som läst historien. Skyldig eller inte - fortfarande en trevlig snubbe.
Hur kommer det sig att så många från FB har varit i kontakt med människan? Och att flera personer i tråden med vad som endast kan tolkas som stolthet har messat/ringt honom. Det får mig att tro att ingen av er förutom manon haft någon närmare relation, men att Strypis varit väldigt aktiv att ragga potentiella offer även här på FB. Är det möjligtvis så att Stryplekar fortfarande är ute på internet och jagar, om än i tysthet?

Minns att det fanns en video där man kunde se hans tatuerade arm. Nu har jag inte grävt mycket men den senaste aktiviteten av Strypis jag kunde se på ett par klick var från 2012. Då hade han fortfarande en uttalad förkärlek för kvinnohänder. Har han inte släppt den perversionen så tror jag inte han släppt nekrofilin, kannibalismen eller det andra heller. Undrar hur många kvinnohänder han käkat upp och till dagens datum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in