Citat:
Ursprungligen postat av
iamqueensblvd
Har messat lite med honom, även ringt honom ett par gånger. Trevlig kille att prata med. Verkar intresserad av skräckfilmer tror jag att han sa en gång. Han är inne och läser lite då och då i tråden men loggar aldrig in på Flashback längre. Han jobbar och bor i mellansverige. Bild har jag inte på honom tyvärr. Hade jag haft det så hade jag inte lagt upp en ändå. Han har ju inte blivit dömd för någonting, mer än av folket som läst historien. Skyldig eller inte - fortfarande en trevlig snubbe.
Hur kommer det sig att så många från FB har varit i kontakt med människan? Och att flera personer i tråden med vad som endast kan tolkas som stolthet har messat/ringt honom. Det får mig att tro att ingen av er förutom manon haft någon närmare relation, men att Strypis varit väldigt aktiv att ragga potentiella offer även här på FB. Är det möjligtvis så att Stryplekar fortfarande är ute på internet och jagar, om än i tysthet?
Minns att det fanns en video där man kunde se hans tatuerade arm. Nu har jag inte grävt mycket men den senaste aktiviteten av Strypis jag kunde se på ett par klick var från 2012. Då hade han fortfarande en uttalad förkärlek för kvinnohänder. Har han inte släppt den perversionen så tror jag inte han släppt nekrofilin, kannibalismen eller det andra heller. Undrar hur många kvinnohänder han käkat upp och till dagens datum.