Flashback bygger pepparkakshus!
2006-05-13, 16:57
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Why don't you read some of Stryplekars novells? Then I think you'll now why we think such things of him.
Könsklas kan du klistra in lite "gobitar" från novellerna så vi kan bedöma?

Orkar inte leta igenom hela forumet efter en massa "perversia"...
Citera
2006-05-13, 17:53
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Könsklas kan du klistra in lite "gobitar" från novellerna så vi kan bedöma?

Orkar inte leta igenom hela forumet efter en massa "perversia"...

En i alla fall
http://www.flashback.org/archive/in...p/t-97409.html

Ska finnas en som heter "Två flugor i en smäll" också.

Sen var det ju nån som i den här tråden länkade till nåt ställe där han babblade om att få käka av sina offer. Kolla en bit tillbaks bara.

Tror det står i den här tråden om du läser lite
http://forumet.nu/viewtopic.php?t=22...29bb229b0cd833
Citera
2006-05-13, 18:01
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
En i alla fall
http://www.flashback.org/archive/in...p/t-97409.html

Ska finnas en som heter "Två flugor i en smäll" också.

Sen var det ju nån som i den här tråden länkade till nåt ställe där han babblade om att få käka av sina offer. Kolla en bit tillbaks bara.

Tror det står i den här tråden om du läser lite
http://forumet.nu/viewtopic.php?t=22...29bb229b0cd833
Riktigt vidrigt.

Han använder ju själv bla. termen "lustmord" i någon slags "positiv" mening...

Citat av Stryplekar:
"Varning. Läs ej denna novell om ni vet med er att ni inte klarar av ämnen som lustmord, kannibalism, nekrofili och likn.

För er andra så önskar jag en njutningsfull läsning "

Citera
2006-05-14, 00:43
Medlem
verkar helt klart vara en sjuk jävel som inte tillför världen något gott.. hoppas någon utför lite "stryplekar" på honom nångång.
Citera
2006-05-14, 00:59
Medlem
-Q-s avatar
haha, Grattis strypis!
Gå Strypis! Gå Strypis!
Citera
2006-05-14, 22:20
Medlem
Har fortfarande inte tid att skriva något längre, har inte fått tillbaka mina saker än.

Hur som helst så var min flickvän 17 år och inget annat. Och självklart mår jag inte bra över att hon tog sitt liv. Och det var hennes val och ingen annans att ta det.
Jag hade lovat henne att inte stoppa henne. Och det löftet ville jag inte bryta.

Media skriver så mycket skit. Endast jag vet precis hur allt gick till.

Men som sagt, jag kan inte och tänker inte skriva mycket mer om fallet just nu.

Även om jag "vunnit" fallet så har jag ju ändå förlorat. Jag förlorade ju henne jag älskade över allt annat.

Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
haha, Grattis strypis!
Gå Strypis! Gå Strypis!
Citera
2006-05-14, 22:32
Medlem
Ladidas avatar
Frågor om moderering tas i PM, raderat inlägg som bryter mot regeln.

/Mod.
Citera
2006-05-14, 23:06
Medlem
Fordies avatar
Det var ju inte en dödlig dos medicin hon hade tagit, hur förklaras det?

/Fordie
Citera
2006-05-14, 23:26
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrypLekar
Hur som helst så var min flickvän 17 år och inget annat. Och självklart mår jag inte bra över att hon tog sitt liv. Och det var hennes val och ingen annans att ta det.
Jag hade lovat henne att inte stoppa henne. Och det löftet ville jag inte bryta.

Även om jag "vunnit" fallet så har jag ju ändå förlorat. Jag förlorade ju henne jag älskade över allt annat.

Tycker bara det är så intressant att läsa om hur du ser på det hela då du tidigare har skrivit...

"Jag skulle inte stoppa någon i min närhet ifrån att ta livet av sig. Dels därför att jag tycker att det vore ett övergrepp emot hennes/hans vilja om hon/han verkligen ville ta livet av sig. Dels för att jag vill se."

"Och varför skulle det vara så fruktansvärt avskyvärt med nekrofili egentligen? Nu pratar jag inte om kroppar som har legat i flera dygn på något soligt ställe eller drunkningsoffer som svällt upp något enormt utan friska, färska nydöda tjejer vilka egentligen är som vilka tjejer som helst bara kyligare."

Min personliga tanke är bara att det kan vara så att du inte stoppat henne för att du helt enkelt ville "se". Du stoppade inte henne från att ta sitt liv för att du hellre såg till ditt eget begär över att få se någon ta sitt liv. Vad som hände med kroppen efteråt vet jag ju inte, men jag har ju min egen teori

Om hon sedan tog sitt liv frivilligt kan man ju också diskutera, Det är bara min personliga åsikt jag har fått av allt jag läst från din sida och till viss del i pressen. Jag säger ju naturligtvis inte att det ÄR så det har gått till, utan det är ju bara min egen lilla hemtrevliga teori.
Citera
2006-05-15, 05:35
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Att vilja se på när någon tar livet av sig är ungefär lika dubiöst som att hitta någon som vill bli uppäten.
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWoods
Vilket inte heller borde vara olagligt.
Det bör och skall det visst.

Seriösa självmördare ser till att ta livet av sig på ett sådant sätt att de inte kan räddas till livet, men ändå hittas innan kroppen har ruttnat. Tillvägagångssättet skall inte vara för grisigt och vem som kan tänkas hitta kroppen först är viktigt att tänka på.

Alltså: Att spränga huvet av sig i vardagsrummet i sin ensligt belägda villa när frun och barnen är på semester och kommer hem först om en vecka är helt fel.

Att tillåta mord så länge det är för kannibalismens skull är att legalisera mord. Det går aldrig att bevisa fullt ut att offret ville bli uppätet. Ingen domstol i världen skulle ta i ett uppätelsekontrakt med tång. Den italienska neologismen att bli självmördad gör sig påmind.

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-05-16, 02:04
Medlem
Are you that thickheaded???!!! :angry:

Citat:
Your research isn't that great either. Just go through the thread and you'll see a couple of questions. Try the one above your own post

And I don't care about you being his friend and all. As far as I know, you could be Stryplekar himself with a new account.

Why don't you read some of Stryplekars novells? Then I think you'll now why we think such things of him.

Again I am hurt and left alone with my tears, his novells is just novells, have any of you all ever read a book, there are a lot of them of the same subjekt as stryplekars storys.
I my self dont belive in locking people upp and punich them because of a horrible but good storry, if that would be the case than some of our most famus writhers in the world would be loocked upp and put away, is that want you whant out of this ????

I Am NOT Stryplekar, I just love him for the goodness in him, and for having saving me from killing my self a number of times. And he deserv so mutch more of life than he can ever get, mostely beacuse of his illnes.

My name is Anna , I am aiso a member in comynitys as
www.qx.se under nick; fadedstar
www.helgon.net under nick; Manon
www.lunarstorm.se under nick fadedstar

So as you se I have my own identety, And I cant see anetyng wrong with that.

But I do feel that is is wrong of you to judge him becouse of his novells. They are just fiction. And it is not a crime!!!!!!

// Manon
Citera
2006-05-16, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Det var ju inte en dödlig dos medicin hon hade tagit, hur förklaras det?

/Fordie

Dosen hon tog var sex gånger vad den hade behövt vara för att döda henne, den hade dödat en häst lätt. Det kom ju till och med fram när dom undersökte kroppen. och har nui glömt en sak, tjejen led av skitsofreni, allvarlig sådan, hennes värld såg inte ut som våran. Och något bot för att göra hennes liv lättare fanns/finns innte. Skulle ni klara av det livet?
Hon gjorde vad hon ville, och när hon ville. Kolla upp lite mer fakta från riktiga källor som tex. polisen och vad som kom fram under rättegången så kan ni ju utala er efter det!

// Manon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in