2006-05-13, 16:57
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Why don't you read some of Stryplekars novells? Then I think you'll now why we think such things of him.
Knsklas kan du klistra in lite "gobitar" frn novellerna s vi kan bedma?

Orkar inte leta igenom hela forumet efter en massa "perversia"...
Citera
2006-05-13, 17:53
Medlem
KnsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj
Knsklas kan du klistra in lite "gobitar" frn novellerna s vi kan bedma?

Orkar inte leta igenom hela forumet efter en massa "perversia"...

En i alla fall
http://www.flashback.org/archive/in...p/t-97409.html

Ska finnas en som heter "Tv flugor i en smll" ocks.

Sen var det ju nn som i den hr trden lnkade till nt stlle dr han babblade om att f kka av sina offer. Kolla en bit tillbaks bara.

Tror det str i den hr trden om du lser lite
http://forumet.nu/viewtopic.php?t=22...29bb229b0cd833
Citera
2006-05-13, 18:01
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
En i alla fall
http://www.flashback.org/archive/in...p/t-97409.html

Ska finnas en som heter "Tv flugor i en smll" ocks.

Sen var det ju nn som i den hr trden lnkade till nt stlle dr han babblade om att f kka av sina offer. Kolla en bit tillbaks bara.

Tror det str i den hr trden om du lser lite
http://forumet.nu/viewtopic.php?t=22...29bb229b0cd833
Riktigt vidrigt.

Han anvnder ju sjlv bla. termen "lustmord" i ngon slags "positiv" mening...

Citat av Stryplekar:
"Varning. Ls ej denna novell om ni vet med er att ni inte klarar av mnen som lustmord, kannibalism, nekrofili och likn.

Fr er andra s nskar jag en njutningsfull lsning "

Citera
2006-05-14, 00:43
Medlem
verkar helt klart vara en sjuk jvel som inte tillfr vrlden ngot gott.. hoppas ngon utfr lite "stryplekar" p honom nngng.
Citera
2006-05-14, 00:59
Medlem
-Q-s avatar
haha, Grattis strypis!
G Strypis! G Strypis!
Citera
2006-05-14, 22:20
Medlem
Har fortfarande inte tid att skriva ngot lngre, har inte ftt tillbaka mina saker n.

Hur som helst s var min flickvn 17 r och inget annat. Och sjlvklart mr jag inte bra ver att hon tog sitt liv. Och det var hennes val och ingen annans att ta det.
Jag hade lovat henne att inte stoppa henne. Och det lftet ville jag inte bryta.

Media skriver s mycket skit. Endast jag vet precis hur allt gick till.

Men som sagt, jag kan inte och tnker inte skriva mycket mer om fallet just nu.

ven om jag "vunnit" fallet s har jag ju nd frlorat. Jag frlorade ju henne jag lskade ver allt annat.

Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
haha, Grattis strypis!
G Strypis! G Strypis!
Citera
2006-05-14, 22:32
Medlem
Ladidas avatar
Frgor om moderering tas i PM, raderat inlgg som bryter mot regeln.

/Mod.
Citera
2006-05-14, 23:06
Medlem
Fordies avatar
Det var ju inte en ddlig dos medicin hon hade tagit, hur frklaras det?

/Fordie
Citera
2006-05-14, 23:26
Medlem
KnsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrypLekar
Hur som helst s var min flickvn 17 r och inget annat. Och sjlvklart mr jag inte bra ver att hon tog sitt liv. Och det var hennes val och ingen annans att ta det.
Jag hade lovat henne att inte stoppa henne. Och det lftet ville jag inte bryta.

ven om jag "vunnit" fallet s har jag ju nd frlorat. Jag frlorade ju henne jag lskade ver allt annat.

Tycker bara det r s intressant att lsa om hur du ser p det hela d du tidigare har skrivit...

"Jag skulle inte stoppa ngon i min nrhet ifrn att ta livet av sig. Dels drfr att jag tycker att det vore ett vergrepp emot hennes/hans vilja om hon/han verkligen ville ta livet av sig. Dels fr att jag vill se."

"Och varfr skulle det vara s fruktansvrt avskyvrt med nekrofili egentligen? Nu pratar jag inte om kroppar som har legat i flera dygn p ngot soligt stlle eller drunkningsoffer som svllt upp ngot enormt utan friska, frska nydda tjejer vilka egentligen r som vilka tjejer som helst bara kyligare."

Min personliga tanke r bara att det kan vara s att du inte stoppat henne fr att du helt enkelt ville "se". Du stoppade inte henne frn att ta sitt liv fr att du hellre sg till ditt eget begr ver att f se ngon ta sitt liv. Vad som hnde med kroppen eftert vet jag ju inte, men jag har ju min egen teori

Om hon sedan tog sitt liv frivilligt kan man ju ocks diskutera, Det r bara min personliga sikt jag har ftt av allt jag lst frn din sida och till viss del i pressen. Jag sger ju naturligtvis inte att det R s det har gtt till, utan det r ju bara min egen lilla hemtrevliga teori.
Citera
2006-05-15, 05:35
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Att vilja se p nr ngon tar livet av sig r ungefr lika dubist som att hitta ngon som vill bli uppten.
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWoods
Vilket inte heller borde vara olagligt.
Det br och skall det visst.

Serisa sjlvmrdare ser till att ta livet av sig p ett sdant stt att de inte kan rddas till livet, men nd hittas innan kroppen har ruttnat. Tillvgagngssttet skall inte vara fr grisigt och vem som kan tnkas hitta kroppen frst r viktigt att tnka p.

Allts: Att sprnga huvet av sig i vardagsrummet i sin ensligt belgda villa nr frun och barnen r p semester och kommer hem frst om en vecka r helt fel.

Att tillta mord s lnge det r fr kannibalismens skull r att legalisera mord. Det gr aldrig att bevisa fullt ut att offret ville bli upptet. Ingen domstol i vrlden skulle ta i ett upptelsekontrakt med tng. Den italienska neologismen att bli sjlvmrdad gr sig pmind.

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-05-16, 02:04
Medlem
Are you that thickheaded???!!! :angry:

Citat:
Your research isn't that great either. Just go through the thread and you'll see a couple of questions. Try the one above your own post

And I don't care about you being his friend and all. As far as I know, you could be Stryplekar himself with a new account.

Why don't you read some of Stryplekars novells? Then I think you'll now why we think such things of him.

Again I am hurt and left alone with my tears, his novells is just novells, have any of you all ever read a book, there are a lot of them of the same subjekt as stryplekars storys.
I my self dont belive in locking people upp and punich them because of a horrible but good storry, if that would be the case than some of our most famus writhers in the world would be loocked upp and put away, is that want you whant out of this ????

I Am NOT Stryplekar, I just love him for the goodness in him, and for having saving me from killing my self a number of times. And he deserv so mutch more of life than he can ever get, mostely beacuse of his illnes.

My name is Anna , I am aiso a member in comynitys as
www.qx.se under nick; fadedstar
www.helgon.net under nick; Manon
www.lunarstorm.se under nick fadedstar

So as you se I have my own identety, And I cant see anetyng wrong with that.

But I do feel that is is wrong of you to judge him becouse of his novells. They are just fiction. And it is not a crime!!!!!!

// Manon
Citera
2006-05-16, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Det var ju inte en ddlig dos medicin hon hade tagit, hur frklaras det?

/Fordie

Dosen hon tog var sex gnger vad den hade behvt vara fr att dda henne, den hade ddat en hst ltt. Det kom ju till och med fram nr dom underskte kroppen. och har nui glmt en sak, tjejen led av skitsofreni, allvarlig sdan, hennes vrld sg inte ut som vran. Och ngot bot fr att gra hennes liv lttare fanns/finns innte. Skulle ni klara av det livet?
Hon gjorde vad hon ville, och nr hon ville. Kolla upp lite mer fakta frn riktiga kllor som tex. polisen och vad som kom fram under rttegngen s kan ni ju utala er efter det!

// Manon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in