2006-04-28, 19:49
Medlem
Låt säga att jag knallar in hos den lokale syrianen för en klippning, berättar hur jag vill ha barret klipp och sedan låter frisören sköta sitt,
när jag sätter på mig glasögonen för att inspektera så har aset klipp ner barret likt ogräs, det är för kort mao.
Vad fan ska man göra i det läget.
Hade det varit för långt vore saken lätt, men nu är det åt andra hållet

//L_W
Citera
2006-04-28, 19:53
Medlem
mollydotts avatar
Kanske, kanske kan en skicklig frisör rätta till eländet så det åtminstonde blir en kort men FIN frisyr.
Annars är det bara att vänta tills det växt ut.
Citera
2006-04-28, 19:56
Medlem
mankers avatar
du skäller ut han och kan få ersättning för det om han har fuckat up det totalt
Citera
2006-04-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Kanske, kanske kan en skicklig frisör rätta till eländet så det åtminstonde blir en kort men FIN frisyr.
Annars är det bara att vänta tills det växt ut.

Frisyren är det inget fel på, sånär som att det är för kort, och det kan fan göra ngt åt annat än att vänta.
Jag kan säga så här Han klipper inte mig några fler ggr.

//L_W
Citera
2006-04-29, 03:04
Medlem
skruvmejsels avatar
Bit i det sura äpplet och gå till en riktig frisör i fortsättningen.
Citera
2006-04-29, 03:40
Medlem
Oddballs avatar
Varför går man till en syrian och klipper sig för typ 90 spänn svart om man har några som helst krav på sin frisyr?! Han har väl tidigare klippt får där borta i sandlådan och har nu köpt sax och kam för sitt starta-eget-bidrag.

Går du tillbaks och klagar på honom så får du räkna med att få 95% av Södertälje (dvs hans släkt) efter dig....

Kolla att den som klipper är utbildad frisör, de som är det brukar ha sitt 'Gesällbrev' väl synligt i salongen. Annars kan man fråga dem om det.
Citera
2006-04-29, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Varför går man till en syrian och klipper sig för typ 90 spänn svart om man har några som helst krav på sin frisyr?! Han har väl tidigare klippt får där borta i sandlådan och har nu köpt sax och kam för sitt starta-eget-bidrag.

Går du tillbaks och klagar på honom så får du räkna med att få 95% av Södertälje (dvs hans släkt) efter dig....

Kolla att den som klipper är utbildad frisör, de som är det brukar ha sitt 'Gesällbrev' väl synligt i salongen. Annars kan man fråga dem om det.

Fanskapet har klippt mig tidigare och gjort ett bra jobb, dum som jag är tänkte jag etablera mig som stamkund hos fårklipparen, men det sket sig, & ja han hade ett gesellbrev på vägen, dom brukar vilja skylta med det.
Han driver inte sin rörelse i Södertälje men kommer troligen kunna mobilisera 95% av Täljes befokning endå.
Jaja, bara vänta 2 mån så har skiten växt ut igen.
Jag hade tänkt frångå Rysktorped stuket men det verkar hålla i ett tag till.

/L_W
Citera
2006-04-29, 12:40
Medlem
pjtrs avatar
Wtf sa du hur du ville ha det ens?
Citera
2006-04-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjtr
Wtf sa du hur du ville ha det ens?
Jodå nog tyckte jag att jag klargjorde hur mitt hår skulle klippas, dessvärre så va det på svenska.

//L_W
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in