• 2
  • 3
2006-04-30, 11:44
Medlem
Webbhildas avatar
Eftersom du känner dig tvungen att fråga så vet du antagligen redan svaret. Själv skulle jag aldrig anställa någon med ofräscha metalldelar i ansiktet.
Citera
2006-04-30, 20:40
Medlem
Jag skulle personligen inte anställa någon med piercingar. En stor anledning är att ingen blir upprörd för att någon inte har en piercing. Däremot kan många bli upprörda för att någon har en piercing.

Jag hör iofs till den konservativa skalan och ser piercingar i allmänhet som något för äckliga personer. Träffar jag en person med piercingar i ansiktet, iaf utmärkande, så är det lite som att träffa nån som luktar hästskit. Men det är bara jag det.
Citera
2006-04-30, 21:32
Medlem
spökljuss avatar
tack för alla svaren.
Det blir nog till att jag tar ut dom och sedan säger att jag i vanliga fall har två stycken och om ni kräver det så tar jag mer än gärna bort dom under arbetstid.

Så får jag se vad jag får för svar och sådära.

Sedan är det som sagt helt beroende på typ av jobb, företag m.m.
Får hoppas att jag har turen att hamna på ett företag likt det Mar Sbigone jobbar på
Citera
2006-05-02, 13:52
Medlem
Läskigt mycket konservativt folk här? Gå dit med piercingarna i... sen om han/hon nämner något om dem kan du ju säga att du kan ta ur dom under arbetstid, eller så säger han/hon att det är OK..
Citera
2006-05-02, 16:14
Medlem
spökljuss avatar
jo men tyvärr ser samhället ut så.
Jag önskar jag skulle kunna söka jobb med det utseendet jag brukar ha då jag är hemma så att säga.
Men det går självfallet inte.

Idag fick jag testa alla råden, och det gick så bra så. Dom hade inga problem på detta ställe.
Så får jag bara hålla tummarna att de uppskattade resten av mig..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in