2006-04-26, 16:58
Medlem
Nirps avatar
Jag tycker du ska underlätta för oss andra (speciellt mig förstås) genom att posta länken till din tråd här när du skapat den.
2006-04-26, 17:08
Moderator
impieteers avatar
Kör på bara, du ska ju inte "hänga ut" någon, du ska ju bara bemöta i ditt tycke sakfel i deras tidigare inlägg. Det är liksom nåt som händer hela tiden på forumet.
2006-04-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Det här ser jag fram emot! Låt mig gissa att en av de "uthängda" är BHFMiran eller vad han nu hette, eller var han ett troll som bara härjade runt här under "karikatyr-tiden"?

Det är väl Kafir-idioten. Killen som ljuger i samtliga inlägg han skickar iväg.
2006-04-27, 09:12
Medlem
Peter_UUs avatar
Nu är den postad! Enjoy!!
2006-04-29, 18:44
Medlem
Peter UU

Later som om du startat en gissningstavling och jag staller upp som sponsor! Kul va?

Den av FB:s debattorer som FORST gissar ratt, vilka tva det ar som ska hangas ut - naturligtvis efter DITT domslut kommer att fa motta ett pris och aran naturligtvis av att gissat ratt forst! Hipp hipp hurra!

Priset ar en dikt pa arabiska och den kommer att oversattas av DIG till forstepristagaren. Hipp hipp hurra! Och du far 30 minuter pa dig att oversatta - sag till nar du hittat en vinnare sa att nedrakningen kan borja for din oversattning! Din arabiska kunskaper kommer att komma val till nytta.

Sa vem kommer att vinna det fina forsta priset?
2006-04-30, 01:40
Medlem
Peter_UUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutid
Peter UU

Later som om du startat en gissningstavling och jag staller upp som sponsor! Kul va?

Den av FB:s debattorer som FORST gissar ratt, vilka tva det ar som ska hangas ut - naturligtvis efter DITT domslut kommer att fa motta ett pris och aran naturligtvis av att gissat ratt forst! Hipp hipp hurra!

Priset ar en dikt pa arabiska och den kommer att oversattas av DIG till forstepristagaren. Hipp hipp hurra! Och du far 30 minuter pa dig att oversatta - sag till nar du hittat en vinnare sa att nedrakningen kan borja for din oversattning! Din arabiska kunskaper kommer att komma val till nytta.

Sa vem kommer att vinna det fina forsta priset?
Ursäkta mig men nu har du nog hamnat lite off-track. Vet du vad, skriv en bok med titeln "roliga muslimska historier", alltså med "roliga" så att man vet att det inte bara är historier man drar till med under en begravningsceremoni. Sen kan folk som bryr sig och som är intresserade av dina urdåliga historier köpa boken och ta hem den och läsa tyst för sig själva. Vi andra är nog inte lika entusiastiska. Du är som en hare man har skjutit me ett luftgevär men skottet endast träffade i ena bakbenet så att du haltar iväg.
2006-04-30, 20:12
Medlem
Peter UU

Inte alls, sa latt slipper du inte undan, det ar DU som sagt du har stora kunskaper i Islam och likasa kannedom i arabiska, och du kommer att fa bevisa det!
2006-05-02, 14:45
Medlem
Peter_UUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutid
Peter UU

Inte alls, sa latt slipper du inte undan, det ar DU som sagt du har stora kunskaper i Islam och likasa kannedom i arabiska, och du kommer att fa bevisa det!
Whenever, Wherever... *nynnar på Shakiralåten*
2006-05-02, 15:05
Moderator
tobess avatar
Tråden börjar bli rätt OT och grundfrågan av trådstartaren är besvarad.

*låst*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in