2006-04-25, 21:52
Medlem
Tjenare . Som rubriken lyder . Syns kratom på pissprov .

Mvh
2006-04-25, 22:34
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillepille
Tjenare . Som rubriken lyder . Syns kratom på pissprov .

Mvh

Nix, inte ett jota.
Blev haffad på gatan för att mina pupiler var för små, fick åka in o pissa direkt.
Men ingenting fick de ut av det...

OT
helt sjukt egentligen, hur de bara kan hoppa på en när man går helt fridfullt och stilla mot sitt hem utan ett problem i världen...
Skulle jag varit full och småhärgig skulle det inte vara något problem (om jag inte vore i fylle-cell skick förståss)..
Detta stör mig som faan...
Låt brajrökare och dylika vara!!!
Om ni nu promt måste ge er på kategorin droger så ge er på dem som säljer, INTE dem som brukar!!!
2006-04-25, 23:31
Medlem
Kuyichis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berberine
Nix, inte ett jota.
Blev haffad på gatan för att mina pupiler var för små, fick åka in o pissa direkt.
Men ingenting fick de ut av det...

OT
helt sjukt egentligen, hur de bara kan hoppa på en när man går helt fridfullt och stilla mot sitt hem utan ett problem i världen...
Skulle jag varit full och småhärgig skulle det inte vara något problem (om jag inte vore i fylle-cell skick förståss)..
Detta stör mig som faan...
Låt brajrökare och dylika vara!!!
Om ni nu promt måste ge er på kategorin droger så ge er på dem som säljer, INTE dem som brukar!!!

Vadå. Menar du på fullaste allvar att de tusentals kronor som lades ner på det omotiverade ingripandet mot dig inte är väl spenderade skattepengar!? För att inte tala om de tiotusentals kronor till som det hade kostat om du faktiskt hade pissat positivt. Allt detta för att kunna stämpla dig som kriminell trots att du inte skadat någon annan än dig själv. FÖrstår alls inte hur du tänker.
2006-04-26, 22:04
Medlem
BSOs avatar
Nu är ju i och för sig inte kratom olagligt. Hoppas jag inte i alla fall, beställde precis kratom från nätet.

Edit: Tog bort url, vet inte riktigt varför. Hmm?
2006-04-27, 20:06
Medlem
Tranes avatar
KRATOM IS THE SHIT ... iallafall om man röker över anvisningar ^^
2006-04-27, 20:06
Medlem
Tranes avatar
2006-04-28, 06:28
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trane

hur fan lyckas du få effekt av att röka det??
Det måste du vara rätt ensam om..
jag försökt dra i mig över 20g av mycket potent kratom den vägen, som jag dessutom omvandla till extrakt innan, men ikke ikke.
Oralt är det ända som funkar för mig, och förmodligen analt, men det hoppar jag över..
har inte hört om någon som lyckats med att erhålla bra effekt den vägen, inte ens på det internationella kratomforumet.. menmen, good for u

har dock hört att det är fruktansvärt onyttigt förlungorna.
2025-01-14, 22:30
Återupplivar denna med frågan om hur det ser ut idag, inom kriminalvården, Soc, laro osv.
Någon som vet?

Mvh
Trollet i Värmland
2025-01-14, 22:34
Medlem
popcorn.mannens avatar
Undrar detsamma för att få adhd medicin utskrivet, kollar dom efter kratom när vill ha sin adhd medecin utskrivet? Eller är det fortfarande som tidigare standard multisticka?
2025-01-14, 22:54
Moderator
Morfar-52s avatar
Använd (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in