2006-04-25, 20:17
Medlem
call3s avatar
Okej nu gör jag ännu en av mina frågetrådar vad det gäller droger.
en polare har hittat imovane hemma i medicinskåpet. och han undrade nu om det går att trippa på. Och eftersom jag inte har en aning så tänkte jag fråga er!
imovane kan man göra nått kul med det?
typ blanda med alkohol eller röka eller något?
hur många behöver man då?
någta tips ?
2006-04-25, 20:20
Medlem
Bullsquids avatar
inte fan går det att trippa på iaf...
testa blanda med alkohol och se om nåt händer men annars e det bara ett svagt sömnmedel
2006-04-25, 20:30
Medlem
Personligen gillar jag imovane mer än stilnoct. Mest för att jag minns vad jag gjort på dem. Ta ett gäng tillsammans med lite alkohol så flummar det på ganska bra, jag har fått småkonstiga lucida drömmar när jag tagit en större dos.
2006-04-25, 20:41
Medlem
Imovane är nice . Dock lite vidrig smak.
2006-04-25, 20:56
Medlem
Doogless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillepille
Imovane är nice . Dock lite vidrig smak.

Jag håller med. Imovane ger ett skönt rus,men det ger en vidrig eftersmak av Aluminium i munnen över ett dygn efteråt. Att flumma på det vet jag däremot inte om jag kan hålla med om att man kan göra. Det ger inte lika skönt rus som Stilnoct och det slår inte lika bra tillsammans med Alkohol som Stilnoct. Det bästa är att ta 2-3 stycken när man ska sova,då gör Imovane störst nytta.
2006-04-25, 21:12
Medlem
call3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doogles
Jag håller med. Imovane ger ett skönt rus,men det ger en vidrig eftersmak av Aluminium i munnen över ett dygn efteråt. Att flumma på det vet jag däremot inte om jag kan hålla med om att man kan göra. Det ger inte lika skönt rus som Stilnoct och det slår inte lika bra tillsammans med Alkohol som Stilnoct. Det bästa är att ta 2-3 stycken när man ska sova,då gör Imovane störst nytta.
Tack alla skickade trådlänken till han
2006-04-25, 21:17
Medlem
-jOE!s avatar
Hur många mg´s behövs för att trippa på?
2006-04-25, 21:23
Medlem
StorMammas avatar
call3, 705 inlägg och inte kunna använda sökfunktionen?

Aja baja! * Smiskar vilt med min linjal* Tråden låses, motiverande pm ang. upplåsning postas till mig. Det finns massor av inlägg angående Imovane ( Zopiclon) // MoD.

Ps. Tolka själva in VART jag smiskar Call3.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in