Hej, som titel antyder så har jag blivit kär. Det är inte ofta jag blir det och har nu varit singel i lite över ett år, något som jag har valt själv. Jag blir inte så lätt kär och är lite kräsen när det gäller att bli tillsammans. Det var lite kort om mig som person! Men nu till händelsen!
Jag är en stammis hos en frisörsalong inne i stan. Många klippningar har det blivit och för det mesta har det varit mest män som klipper mig. Det hela började när en söt tjej (hon har klippt mig dem två senaste gångerna) som jag inte har sett tidigare förut. Hon har lite fräknar som jag alltid har tyckt om hos tjejer med dem vackraste gröna ögon med långa och slanka ben. Vi hade en del ögonkontakt under klippningen men pratade inte så mycket, kanske blyghet från båda sidor
. Efter första klippet hos henne tänkte jag inte så mycket mer.
Andra klippningen, blev en ganska av en slump att hon skulle klippa mig igen. (Yes tänkte jag förståss för mig själv!) Vi stirrade på varandra en hel del via spegeln samtidigt som hon klippte mig, inget med det tänkte jag, bara ögonkontakt med kunden lixom. Här får jag lite av min bekräftelse, när hon skulle klippa mina polisonger och tittade efter om dem var jämna, så höll hon runt om mitt huvud. Lillfingrarna på varsin sida för att se att de blev lika långa. Det behövdes inte inte många sekunder för att se att dem var det. Men hon höll om mig typ nästan en minut om inte längre. Jag stirrade på henne och hon på mig, hennes jobbande kollega stirrade på mig och sedan på henne ,via spegeln då förstås. Det hela blev lite roligt och vi fnittrade. Efter halva klippningen hade gått så tog hon tag i mitt huvud och drog tillbaka det så att det vilade lite lätt på hennes bröst. O M G !
Någonting mer än mig reagerade och min manliga stolthet fick liv. Jag med mina händer jobbade diskret på att dölja så att det inte skulle se misstänktsamt ut under filten ifall den skulle höjas, det gjorde den lite iaf men inte så att man skulle märka det.
När hon skulle sätta lite vax på mitt hår så fick jag en behandling jag aldrig kommer att glömma, hon strök om mitt rakade hår flera ggr, jätteskönt men inte nödvändigt för det korta håret på baksidan. Hon höll om mitt huvud igen och puffade å grejade främre delen av frisyren med djuuuupa ögonkontakt som varade länge nog...
Ja, det räckte för mig... nu tänker jag på henne hela tiden. Hade det varit på krogen hade det varit en annan sak. Nu sitter det folk på salongen och allt ovanligt som görs nästan uppmärksammas. Tyvärr är jag för feg just nu, att gå rakt på saken om att fråga henne om man skulle ses.
Som vanligt är det "hon kanske redan har en pojkvän" eller att hon säger nej av någon anledning som gör att jag märker mig som en "loser" inför alla andra som är i salongen och jag går och deppar resten av dagen. Under det året som singel har man tappat lite av självförtroendet när det gäller att ragga upp någon på det här sättet.
Men nästa klippningen ska jag dit och hoppas på henne igen, jag ska banne mig ta chansen! För det är jobbigt att gå och vara kär som man var på gymnasiet på en tjej utan att hon vet om det.
Jag vänder mig till er flashbackare, om ni har varit med om något liknande, biblioteket, ica, mcdonalds eller vad det kan tänka sig vara där man möter en person som man kärar ner sig i. Tar det första steget och bjuda ut! Hur? Hjälp!
Jag är en stammis hos en frisörsalong inne i stan. Många klippningar har det blivit och för det mesta har det varit mest män som klipper mig. Det hela började när en söt tjej (hon har klippt mig dem två senaste gångerna) som jag inte har sett tidigare förut. Hon har lite fräknar som jag alltid har tyckt om hos tjejer med dem vackraste gröna ögon med långa och slanka ben. Vi hade en del ögonkontakt under klippningen men pratade inte så mycket, kanske blyghet från båda sidor
. Efter första klippet hos henne tänkte jag inte så mycket mer.Andra klippningen, blev en ganska av en slump att hon skulle klippa mig igen. (Yes tänkte jag förståss för mig själv!) Vi stirrade på varandra en hel del via spegeln samtidigt som hon klippte mig, inget med det tänkte jag, bara ögonkontakt med kunden lixom. Här får jag lite av min bekräftelse, när hon skulle klippa mina polisonger och tittade efter om dem var jämna, så höll hon runt om mitt huvud. Lillfingrarna på varsin sida för att se att de blev lika långa. Det behövdes inte inte många sekunder för att se att dem var det. Men hon höll om mig typ nästan en minut om inte längre. Jag stirrade på henne och hon på mig, hennes jobbande kollega stirrade på mig och sedan på henne ,via spegeln då förstås. Det hela blev lite roligt och vi fnittrade. Efter halva klippningen hade gått så tog hon tag i mitt huvud och drog tillbaka det så att det vilade lite lätt på hennes bröst. O M G !
Någonting mer än mig reagerade och min manliga stolthet fick liv. Jag med mina händer jobbade diskret på att dölja så att det inte skulle se misstänktsamt ut under filten ifall den skulle höjas, det gjorde den lite iaf men inte så att man skulle märka det.
När hon skulle sätta lite vax på mitt hår så fick jag en behandling jag aldrig kommer att glömma, hon strök om mitt rakade hår flera ggr, jätteskönt men inte nödvändigt för det korta håret på baksidan. Hon höll om mitt huvud igen och puffade å grejade främre delen av frisyren med djuuuupa ögonkontakt som varade länge nog...
Ja, det räckte för mig... nu tänker jag på henne hela tiden. Hade det varit på krogen hade det varit en annan sak. Nu sitter det folk på salongen och allt ovanligt som görs nästan uppmärksammas. Tyvärr är jag för feg just nu, att gå rakt på saken om att fråga henne om man skulle ses.
Som vanligt är det "hon kanske redan har en pojkvän" eller att hon säger nej av någon anledning som gör att jag märker mig som en "loser" inför alla andra som är i salongen och jag går och deppar resten av dagen. Under det året som singel har man tappat lite av självförtroendet när det gäller att ragga upp någon på det här sättet.
Men nästa klippningen ska jag dit och hoppas på henne igen, jag ska banne mig ta chansen! För det är jobbigt att gå och vara kär som man var på gymnasiet på en tjej utan att hon vet om det.
Jag vänder mig till er flashbackare, om ni har varit med om något liknande, biblioteket, ica, mcdonalds eller vad det kan tänka sig vara där man möter en person som man kärar ner sig i. Tar det första steget och bjuda ut! Hur? Hjälp!

Bra observerat där.