2008-01-06, 07:57
Bannlyst
Om clarken kan man skriva en hel bok om hans bravader, men den som skrev att han skyllde på kompisen i polismordet i Nyköping -66 svamlade rejält, Det var Gunnar Norgren som sköt Ragar S i en uppförsbacke o ute var det kolsvart, meningen var inte att skjuta honom utan skrämma honom. Men tänkte inte på att polismannen stod på topen så egentligen var det en olyckshändelse, Clarken hade inte med detta o göra han var passiv och utan vapen.

Ja han ägde både affärer, byggbranchen och mkt mer, startade en fångtidning som gick bra. Hans frus far är en mkt tät gubbe i Belgien, pengar hade han ju från det berömda handelsbankrånet i gbg när han komm över nära millen, plus annat rån, som han gömde och plockade fram i olika affärer. lånebranchen m.m

torskade igen 84 efter muckat 83 denna gång var det första gången han torskade för knark, dömdes till 10 år, ute 91 sen torskade han igen för knarkaffärer i spanien och dömdes till damnarks hårdaste straff 14 år kom ut för 2 år sedan efter 7 år, snurrar med båten sin överallt i världen just nu. var nyss i gbg och malmö med sin båt och hälsade på.

Journalist ja men det var ju därför han kom in å skolan, dom fixade ju in han.

tjuv.....nja.....snarare vart det 60-talets folkliga che geuvara! bodde i slätta damm i gbg med sina 2 systrar tills han hamnade på fagared, sedan började hans långa fängeseviselser på allvar. Få se nu hur länge det håller???
Citera
2008-01-06, 19:50
Medlem
frankensteins avatar
Jag har hört att han har något att göra med något oljeraffinanderi eller liknande i Venezuela. Låter jävligt långsökt iofs men vem vet, Chavez gillar kanske snubben.
Citera
2008-07-20, 21:36
Moderator
Dr Kings avatar
Ja vissa förbättrar sig aldrig. Nu har Clarkan åkt dit för att ha försökt smuggla hundratals kilo amfetamin och cannabis.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2939719.ab
Citera
2008-07-20, 22:50
Medlem
patrikgbgs avatar
Mina farbröder gick i samma skola som Clark. Har för mig den heter Tholeredsskolan eller liknande. Ligger iallafall i tolered i Göteborg, hisingen. Min farbror gick i samma årskurs som CO. Han sa att det var ett riktigt svin. Mobbade flera andra elever och slogs mycket. Han var en värsting redan som liten.

Vidare har jag fåttt berättat för mig av samma källor att han sköt skarpt mot blåbärsplockare i tolered och att han vid 12 års ålder sprängde busskurer med handgranater han tillskansat sig via millitärförråd.

Han sålde också hembränt redan i mellan/högstadiet. Han åkte gamla kungälvsvägen i stulen bil och hämtade det hembrända i kungälv.

Återkommer med mer nästa gång jag träffat farbror.
Citera
2008-07-20, 23:48
Medlem
BaldiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikgbg
Mina farbröder gick i samma skola som Clark. Har för mig den heter Tholeredsskolan eller liknande. Ligger iallafall i tolered i Göteborg, hisingen. Min farbror gick i samma årskurs som CO. Han sa att det var ett riktigt svin. Mobbade flera andra elever och slogs mycket. Han var en värsting redan som liten.

Vidare har jag fåttt berättat för mig av samma källor att han sköt skarpt mot blåbärsplockare i tolered och att han vid 12 års ålder sprängde busskurer med handgranater han tillskansat sig via millitärförråd.

Han sålde också hembränt redan i mellan/högstadiet. Han åkte gamla kungälvsvägen i stulen bil och hämtade det hembrända i kungälv.

Återkommer med mer nästa gång jag träffat farbror.

Toleresskolan ligger på hisningen i Göteborg.
Citera
2008-07-21, 02:08
Medlem
Racooons avatar
Har legat i luften i flera år, men nu är det väl dags?
Nu måste han väl utnämnas till den Mest Misslyckade Losern of All Times..?
Citera
2008-07-21, 08:56
Medlem
KollaPolskis avatar
Det måste ju slå hårt mot hans ekonomi att bli av med sådana här ansenliga
mängder titt som tät.
Men det är klart, finns nog några lyckade affärer också som kompenserar
upp det hela.
Men 100 tals kilo amfetamin och cannabis blir en ganska rejäl summa.
Ifall dom inte har framställt det själva lär dom ju fått lägga ut några
miljoner för detta och om dom inte redan har betalat det lär dom
ändå få betala det senare plus 10 år i buren igen.
Citera
2008-07-21, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Som pojke bodde han på Hisingen. Där var han en ökänd busunge utan ordentlig tillsyn. Grabarna runt omkring såg upp till denna strulunge. Bl a sköt han prick med lufgevär från badrumsfönstret.
Ett kort tag på 70-talet hade han och den tjej, som nu är hans belgiska fru, en jourbutik på Söder i Stockholm. Tjejens pappa är tydligen rätt förmögen och det lär vara han som köpt affären åt dem. Clark hade väl frigång, var frigiven eller nåt då, båda jobbade där.
I början av 80-talet gick han på journalisthögskolan i Stockholm ett tag - tills han åkte fast för något.

Då gissar jag att en sekvens ur Jönssonligan 2, när Vanheden ska starta en videobutik med sin flickvän och med hjälp av hennes rika far, är baserad på ärkepsykopaten själv.
Citera
2008-07-21, 09:28
Medlem
Agent|Os avatar
Jag stod bredvid Clark i baren i matsalen på Berns för någon vecka sedan. Han hade sällskap av en ful snubbe som lät som att han var holländare. Clark hade en cigarr i handen och drack Jack and Coke.
Citera
2008-07-21, 09:32
Medlem
petters avatar
Jo, holländarna har ju bra koll på cannabis och amfetamin så de stod väl och firade att lasten kommit genom tullen. Om de bara visste..
Citera
2008-07-21, 09:33
Medlem
karln är ett skämt!! men dock ganska underhållande. var längesedan jag skrattade så mycket som när jag såg en dokumentär om honom för några år sedan då satt han i danskt fängelse å skröt om allt han hade gjort. betong i sandlådan som barn men en ganska rolig snubbe med noll självdistans
Citera
2008-07-21, 09:41
Bannlyst
Hur uttalas hans efternamn Demuynck? Har hört typ 40 olika uttal av hans efternamn de senaste dygnet.

Deeemujnk
Demmonk
Demnjock
Deeemonjk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här