Citat:
Ursprungligen postat av not swede
Egentligen borde jag inte skriva i denna skittråd för jag bryr mej inte om hur mycket svenska tjejer knullar utomlands.Men en sak som jag tycker är skumt
med det hela är att bruden i fråga kan bli knullad i alla hål av en turk grek
eller vad han nu är och samma tjej skulle aldrig knulla en invandrare i svergie
ganska skumt...okej o knulla blatten på semester men inte hemma
då är man fina lilla flickan
Skulle nog tro att detta är samma slags tjejer som knullar utlänningar i Sverige också. Det blir väl ännu mer exotiskt och spännande om dom får kuk i killarnas eget hemland.
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Särskilt svenska tjejer är kända för sin lössläppthet nere i Grekland av de muskiga strandraggarna de har ingen självkontroll
Gillar inte att generalisera så mycket, men svenska tjejer är ju kända för sin lössläppthet även här i Sverige. När jag åkte nattbuss en gång, såg jag en blond brud på busshållplatsen utanför sitta gränsle över en neger med afrokrull och jucka mot hans bröstkorg. Han själv tittade argsint runt omkring sig på det fåtal svenskar som stod och stirrade med avsmak, som om han ville säga: "Vad fan glor ni på!?".
Något sådant skulle man inte se en kvinna av någon annan etnicitet göra, bara slampiga svenskor, alternativt ghetto-negresser med noll stil.
Denna episod kanske låter helt sjuk, men det är en sann historia. Det är helt sanslöst vilka slampor det finns.