2007-04-10, 00:51
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av not swede
Egentligen borde jag inte skriva i denna skittråd för jag bryr mej inte om hur mycket svenska tjejer knullar utomlands.Men en sak som jag tycker är skumt
med det hela är att bruden i fråga kan bli knullad i alla hål av en turk grek
eller vad han nu är och samma tjej skulle aldrig knulla en invandrare i svergie

ganska skumt...okej o knulla blatten på semester men inte hemma
då är man fina lilla flickan

Skulle nog tro att detta är samma slags tjejer som knullar utlänningar i Sverige också. Det blir väl ännu mer exotiskt och spännande om dom får kuk i killarnas eget hemland.

Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Särskilt svenska tjejer är kända för sin lössläppthet nere i Grekland av de muskiga strandraggarna de har ingen självkontroll

Gillar inte att generalisera så mycket, men svenska tjejer är ju kända för sin lössläppthet även här i Sverige. När jag åkte nattbuss en gång, såg jag en blond brud på busshållplatsen utanför sitta gränsle över en neger med afrokrull och jucka mot hans bröstkorg. Han själv tittade argsint runt omkring sig på det fåtal svenskar som stod och stirrade med avsmak, som om han ville säga: "Vad fan glor ni på!?".
Något sådant skulle man inte se en kvinna av någon annan etnicitet göra, bara slampiga svenskor, alternativt ghetto-negresser med noll stil.
Denna episod kanske låter helt sjuk, men det är en sann historia. Det är helt sanslöst vilka slampor det finns.
2007-05-05, 00:43
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Det där var nog den mest meningslösa bumpen av en tråd jag sett sedan jag registrerade mig på Flashback.

Jag har ingen personlig erfarenhet av strandraggare. Det jag har varit ute efter i den här tråden har varit att propagera för singeltjejers rätt att ha ett litet amoröst äventyr på semestern utan att bli stämplade som slampor och horor. Om folk bara skyddar sig ordentligt finns det ingen utomstående som tar någon som helst skada av de här små äventyren.
2007-05-06, 14:51
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Jag har precis lika lite respekt för sådana subbor som jag har för misslyckade horbockar som åker till Thailand och knullar luder. Jävla pack helt enkelt.

Skulle jag få reda på att min flickvän hade gjort något sådant, även innan vi var tillsammans så hade jag gjort slut direkt utan att tveka. Sedan hade jag blivit tvungen att HIV-testa mig.
2007-05-06, 19:00
Medlem
David_Ss avatar
Det kommer alltid att vara så...

Svenska killar duger bra som pojkvänner, men när tjejerna vill ha sex och att ingen ska få reda på det är det turkiet och medelhavsområdet som gäller.
alla ni som vart där, vet hur 97% av svenska tjejer mellan 15-35 år beter sig.
Svenska tjejer är slampor så in i helvete när dom vet att det aldrig kommer ut. men samma tjeje knipper ordentligt med benen hemma i sverige,
Äckliga slynor!
2007-05-06, 19:41
Medlem
Snövits avatar
Mer OT, trams raderat. Nu låser jag den här tråden och vill ni ha den öppnad igen får ni ha väldigt bra argument.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in