2006-04-23, 20:41
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Och om alla inte skulle klaga på trådarna kanske personen inte skulle se något nöje i att starta en massa skitttrådar bara för att provocera..
Men borde det inte finnas någon gräns för hur mycket skittrådar man kan starta inom en viss tid för att kunna bli bannad? Jag menar om man ser att det finns personer som statistiskt sätt startar 10-30 trådar som hamnar på papperskorgen?
2006-04-23, 22:05
Medlem
Princans avatar
Ta bort Norman så är problemet väck. Han är #1, alla kategorier, inget snack om saken. Spammar samma skit hela tiden, nedvärderar andra pga ursprung, är själv en parasit som inte tillför något än ofattbara trådar som han avslutar med att skryta om hur han smäller på sin fru.

I början var det helt jävla katastrofalt. Kändes som han tog substanser, ej godkända utav läkemedelsverket, var och varannan sekund och sedan satte sig framför FB och skrev en massa skit.

Har typ med tio smileys i vissa inlägg som knappast fungerar som ett komplement.

Xallo skulle jag inte definiera som en inläggsmissbrukare. Snarare är han definitionen på en attention-whore. Kan det möjligen vara CharlieR:s troll?
2006-04-23, 22:26
Bannlyst
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Ta bort Norman så är problemet väck. Han är #1, alla kategorier, inget snack om saken. Spammar samma skit hela tiden, nedvärderar andra pga ursprung, är själv en parasit som inte tillför något än ofattbara trådar som han avslutar med att skryta om hur han smäller på sin fru.

I början var det helt jävla katastrofalt. Kändes som han tog substanser, ej godkända utav läkemedelsverket, var och varannan sekund och sedan satte sig framför FB och skrev en massa skit.

Jo vissa av hans grejer är inte bra, men när han får till det är han briljant. Samtidigt skulle det bli så mycket tråkigare om Norman försvann. Varje morgon när man vaknar går man in och kollar vad Norman har skrivit på natten. Sen kan man äta frukost för att sedan gå till jobbet eller högskolan. Man är som ett barn på julafton, går upp tidigt för att klämma på paketen.

RESPECT
2006-04-23, 22:46
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josef V Tobin

Jo vissa av hans grejer är inte bra, men när han får till det är han briljant. Samtidigt skulle det bli så mycket tråkigare om Norman försvann. Varje morgon när man vaknar går man in och kollar vad Norman har skrivit på natten. Sen kan man äta frukost för att sedan gå till jobbet eller högskolan. Man är som ett barn på julafton, går upp tidigt för att klämma på paketen.

RESPECT
Jag har funnit en handfull intressanta trådar signerat Norman. Tittar man på antalet trådar han startat är de jag funnit intressanta försumbart. Anledningen till att hans trådar överlever på nätterna är för att modsen sover och därmed rensas inte hans goja upp vid den tiden.

Förstår inte hur du kan finna hans retorik respektabel. Jag ser varken någon positiv inledning, mitt eller den karakteristiska knorren som många erkända skribenter brukar ha.
2006-04-23, 23:37
Bannlyst
Citat:
Förstår inte hur du kan finna hans retorik respektabel. Jag ser varken någon positiv inledning, mitt eller den karakteristiska knorren som många erkända skribenter brukar ha.
[/quote]

Njaou, Han har den där lite tankspridda retoriken som många genier har. Typexemplet är tråden om istappen och negern.
2006-04-24, 23:32
Medlem
Norman = stenfrack?

..man undrar ju.
2006-04-25, 13:23
Medlem
Hårbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Norman = stenfrack?

..man undrar ju.
Nej, även om de kanske delar många politiska uppfattningar så är Norman unik i sin förmåga att misshandla det svenska språket.
2006-04-25, 14:52
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Norman = stenfrack?

..man undrar ju.
Nej stenfrack är = cruelstein
2006-04-25, 16:17
Medlem
jrosens avatar
Så var denna ifrån börjar tveksamma tråd urspårad med spekulationer & gissningar..

Känns denna låsningen orättvis? Finns det ngt kvar att diskutera? Skicka ett PM så pm:ar vi om saken...

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in