2006-04-21, 22:17
Medlem
akzs avatar
Hur skall ni få bukt med de totalt miserabla jävla inläggen som vissa kommer med? Många är de trådar där nån idiot skrivet en helt befängd sak och halva tråden blir en pajkastning om hur jävla idiotisk inlägget var, samt författarens minst lika dåligt argumenterande försvar. Varpå trådens egentliga topic försvann.

Hur? Flashback var intressant och hade mycket roligt att komma med för ett bra tag sen, men nu håller det på att bli fjortisarnas nya lekplats.
2006-04-21, 22:21
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
"Norman-syndromet"?
2006-04-21, 23:37
Medlem
Fulfittans avatar
Detta är humor! Jag har precis bidragit till en sådan tråd, vilken väl får anses ganska signifikativ. Men idioten som tog den OT var xallo i det här fallet.

http://www.flashback.org/showthread.php?p=4056836
2006-04-21, 23:39
Medlem
Heinzes avatar
Hittar du en massa tramsinlägg så skickar du en RP, det är inte så svårt.

Det drygaste som finns är att titt till en tråd där det är en 10-15 inlägg i följd som klagar på modereringen men som inte skickat en enda RP...
2006-04-21, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze

Det drygaste som finns är att titt till en tråd där det är en 10-15 inlägg i följd som klagar på modereringen men som inte skickat en enda RP...

no one loves a snitch
2006-04-21, 23:45
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
no one loves a snitch

I do...
2006-04-22, 00:13
Medlem
Hårbolls avatar
Hemligheten ligger väl i att inte nappa på provokationen från de fåtal idioter som skapar cp-trådar och agerar (o)medvetna troll. Tex. behöver Xallo inte påpeka vem som är idioten i den länkade tråden, alla vet det ändå.
2006-04-23, 15:50
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze

Om du har en kille som Norman som härjar på nätterna med hela 70 låsta trådar på de senaste 140 dagarna är det svårt att skicka rp för hans jävla tramstrådar. Detta är bara som ett exempel men killen har i genomsnitt en låst tråd varannan dag, där det mesta som diskuterats där är hur dålig tråden är. Man kan helt enkelt inte låta bli att klaga på sådana trådar i och med att det finns sådana personer som Norman gång på gång startar skittrådar och man ser inte någon som helst förbättring.
2006-04-23, 15:58
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysm
Om du har en kille som Norman som härjar på nätterna med hela 70 låsta trådar på de senaste 140 dagarna är det svårt att skicka rp för hans jävla tramstrådar. Detta är bara som ett exempel men killen har i genomsnitt en låst tråd varannan dag, där det mesta som diskuterats där är hur dålig tråden är. Man kan helt enkelt inte låta bli att klaga på sådana trådar i och med att det finns sådana personer som Norman gång på gång startar skittrådar och man ser inte någon som helst förbättring.

Och om alla inte skulle klaga på trådarna kanske personen inte skulle se något nöje i att starta en massa skitttrådar bara för att provocera..
2006-04-23, 17:37
Medlem
illums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akz
Hur skall ni få bukt med de totalt miserabla jävla inläggen som vissa kommer med?
Bunta ihop och slå ihjäl. Report is your friend.
2006-04-23, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysm

Jag tror jag har gått igenom det här med dig innan. Norman äger sönder!
Hans trådar är ofta tankeväckande, dock har han en skara häcklare som skriver massa strunt i hans trådar, det är ICKE hans fel.

En jag har problem med är Smartypants. Jag startade tråden "Rangordna Sovjetledarna" på AAS-forumen. Han skriver 5-6 inlägg att jag är ett troll. Jag rapporterar och mailar moderatorerna men inget händer.
2006-04-23, 20:11
Medlem
rebbans avatar
Det är väl bara att skicka RP på dom så att moddarna kan rensa bort dom.
Har du tur så tycker admin att han inte tillför nått och bannar honom.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in