2006-04-20, 16:19
Medlem
Finns en saft på dagis och skolor från bob som heter körsbär tror jag. Den är iaf himmele go. Det konstiga är att den inte säljs på vanliga affärer som konsum eller ica... Nån som vet var jag kan få tag på denna underbart goda saft som jag kommer ihåg från dagis? Nån som vet vilken sort jag menar? jag är lite osäker på just benämningen...
Citera
2006-04-20, 16:29
Medlem
erikgottfrids avatar
Skulle tro att det är ett storköksaft. Det kan vara pulver dom köper in och blandar med vatten. Går att köpa på Axfood och liknande

Källa: Min Mor
Citera
2006-04-20, 16:52
Medlem
mogs avatar
jag har hittat en bob kärsbär på bland annat Willys...

BoB.Blandsaft.Koersbaer-WiLLYS

nä, skämt åsido. jag har faktiskt hittat en Bob blandsaft körsbär på flaska...men det är möjligt att det inte är samma ändå.
Citera
2006-04-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikgottfrid
Skulle tro att det är ett storköksaft. Det kan vara pulver dom köper in och blandar med vatten. Går att köpa på Axfood och liknande

Källa: Min Mor

Kan vara den! Har en smak som inte går att hitta någon annanstans. Hon jobbar som mattant eller?
Citera
2006-04-22, 15:07
Medlem
jag älskar den! köpte den jämt förut men sedan ett halvår ungefär så säljs den inte i affärerna längre
Citera
2006-04-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vippe
jag älskar den! köpte den jämt förut men sedan ett halvår ungefär så säljs den inte i affärerna längre

Ge mig det fullständga namnet tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in