2006-04-20, 00:53
Medlem
Tja alla!

Jag har aldrig pillat på droger och hade ingen avsikt att göra det heller, tills jag av en slump kom över en grej som jag tror är hasch. Det är en 2 kubikcentimeter stor "lerklump" som är ganska hård och luktar som en blandning mellan skog och målarfärg (ganska gott).

Hade tänkt sitta med några kompisar och testa skiten, men har ingen aning om hur man gör. Jag har fattat så mycket att man ska elda på biten och smula ner den i en cigg, men hur mycket ska man ta?! Biten är ungefär lika stor som en tärning, hur många räcker det till?
Citera
2006-04-20, 00:59
Medlem
Spider Mikes avatar
Lägg upp en bild!
Citera
2006-04-20, 01:35
Medlem
varför hittar inte jag sånt här =(

Elda på biten lite så den blir mjuk och dra av 1 flarn och testa. 1-3 tändstickshuvuden typ.
Citera
2006-04-20, 02:27
Medlem
Är hyffsat säker på att det är hasch du har fått tag på. Lättast som nybörjare är att hitta någon polare som röker som kan hjälpa till, visa hur man rullar en och meckar m.m. Beroende på kvalitén men kanske 3st joints skulle jag säga den räcker till.
Citera
2006-04-20, 02:29
Bannlyst
Jag kör oftast med 50/50 ca. Testa o ta en 10% av tärningen och 90% tobak i blandningen. hellre att du tar för lite än för mkt.
Citera
2006-04-20, 02:33
Medlem
Vadå, första gången är ju alltid den som man minns som bästa. Då är det bättre att fläska på ordentligt.
Citera
2006-04-20, 07:25
Medlem
White Whidows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x1zt
Vadå, första gången är ju alltid den som man minns som bästa. Då är det bättre att fläska på ordentligt.

så sant så sant
Citera
2006-04-20, 12:08
Medlem
banxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x1zt
Är hyffsat säker på att det är hasch du har fått tag på. Lättast som nybörjare är att hitta någon polare som röker som kan hjälpa till, visa hur man rullar en och meckar m.m. Beroende på kvalitén men kanske 3st joints skulle jag säga den räcker till.

och om du inte hittar sån som kan, så kom till mej jag hjälper dej så ska vi bleaza mään, hahaha oska jag visa dej för den riktiga världen hehehe jaha bleaze på er
Citera
2006-04-20, 18:07
Medlem
tewmtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banxs
och om du inte hittar sån som kan, så kom till mej jag hjälper dej så ska vi bleaza mään, hahaha oska jag visa dej för den riktiga världen hehehe jaha bleaze på er
Men snälla nån, stick tillbaka till lunarstorm, tack.
Citera
2006-04-20, 19:15
Medlem
kallebilles avatar
Rulla en cigarett och smula ner små bitar av haschet i tobaken. Kan vara en tanke att rulla utan filter (ta bara en pappersbit och rulla istället). Sen så smula inte ner hasch i sista delen av jointen, då behöver ni inte röka den till botten vilket är rätt äckligt.

Eller så tar ni och smular ner biten i lite smör och smälter det. Sen är det bara att hälla ner i 2-3 glas oboy.

Lycka till!
Citera
2006-04-20, 19:37
Medlem
White Whidows avatar
om ni röker det så tänk på att ta relativt djupa bloss och håll det kvar i lungorna en stund innan ni blåser ut det för att få sjysst effekt
Citera
2006-04-20, 19:52
Medlem
tewmtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Whidow
om ni röker det så tänk på att ta relativt djupa bloss och håll det kvar i lungorna en stund innan ni blåser ut det för att få sjysst effekt
Och blås inte ut röken, låt den bara glida ut ur lungorna, det är väldigt skönt. Avslappnat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in