2006-04-16, 12:58
Medlem
Rorschachs avatar
Jag har en massa oanvända kläder som jag vill sälja. Finns det någon butik som köper begagnade kläder?
Citera
2006-04-16, 15:41
Medlem
PiLLerILLers avatar
På Hornsgatan i Stockholm hittar du Judiths second hand. Räkna dock med att de har väldigt höga krav och enbart köper sådant som är modernt.
Citera
2006-04-16, 15:51
Bannlyst
Jag kan förstå butiker som köper in gamla böcker och saker och sen säljer det vidare, men kläder? Vem i hela helvete köper gamla lumpor som någon annan haft på sig? Snusk och loppor och gammal svett...

// Roger P.
Citera
2006-04-16, 16:37
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag kan förstå butiker som köper in gamla böcker och saker och sen säljer det vidare, men kläder? Vem i hela helvete köper gamla lumpor som någon annan haft på sig? Snusk och loppor och gammal svett...

// Roger P.

Jaja, jag såg dig minsann när du köpte gubbkalsonger på Myrorna.
Citera
2006-04-16, 16:46
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:

// Roger P.

Kommunister, miljöpartister och andra lösdrivare. Dina antagonister med andra ord
Citera
2006-04-18, 07:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:

// Roger P.

det är loppor på en del nytt med, typ det som designades på fyllan eller bakfyllan
Citera
2006-04-18, 23:49
Medlem
Myrorna köper in kläder tror jag.
Citera
2006-04-19, 01:23
Medlem
Som nämnts tidigare, Judiths. Det ligger även en vintage-affär på Åsögatan, ett knivkast från sneakersnstuff, du kan ju kolla om de köper in kläder.
Citera
2006-04-24, 19:16
Medlem
Rorschachs avatar
Myrorna köper inte utan säljer endast skänkta varor.

Citat:
Ursprungligen postat av Norma Jean Bell
Som nämnts tidigare, Judiths. Det ligger även en vintage-affär på Åsögatan, ett knivkast från sneakersnstuff, du kan ju kolla om de köper in kläder.

Ok, de flesta butiker som köper/säljer second hand är inriktade på dyra märkesvaror eller nischade klädesstilar.

Här finns en guide.

Tack annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in