2006-04-14, 00:08
Medlem
Nemesis1s avatar
Skål på er!

De senaste månaderna har jag inte druckit alkohol på helgerna, eftersom jag istället suttit hemma och knarkat... Men idag träffade jag min mamma i stan, och efter att ha ätit på McDonald's och handlat lite mat bjöd hon mig på en lonkero på sin en av hennes favoritkrogar... Och medan jag satt där och smuttade på min lonkero så kom jag fram till att jag missat en del roligt den senaste tiden... Denna återförening med flaskan gjorde mig väldigt upprymd, och nu skulle jag vilja dela min gläde med alla flashbackare, framför allt ni som röker knark...

Alkohol är ingen djävulsdrog, utan tvärtom något som gör människor lyckliga... Trots att jag drack idag så har jag inte kört bil... Jag har inte heller misshandlat någon... Och inte spytt... Och inte gjort något annat dumt... Därför tycker jag att alla cannabisknarkomaner borde vara lite mer snälla mot alkoholdrickare... Det kanske därför de s.k. "helgalkisarna" har svårt att acceptera ert rökare... Ni är helt enkelt elaka mot dem och gör dem sårade... Man behöver inte hata alkohol bara för att man röker dop...

Jag tycker att drogvärlden borde satsa mer på peace, love and understanding... Folk hade nog varit mycket mer lyckliga om vi alla visade respekt för varandra... Det spelar ingen roll om vi är horsare, pillertrillare, alkoknarkare, tjackluder, kolatorskar, brajrökare, nikotinister, lustgasare eller trippskallar, vi borde alla ta och ställa till med ett jättestort party där vi alla är vänner och lever i vårt multikulturella samhälle!

Vad tycker ni andra?? I have a dream, do you share it with me??
2006-04-14, 00:16
Medlem
Ahhh, om du bara vart en hona så skulle vi kunna knulla! (höhöh det rimma) typ
Me vara lite wannabe alkis o puffar lite då å då, men har skärt ner mycket på rökat det senaste året.

Men ditt inlägg vart vackert, kärlek till alla fan

Skål o kramen!

Ädit: Öpp öpp! PM:a hit några lonkero wtf, 40 år sen man drog sådana!
2006-04-14, 01:12
Medlem
Alkohol kan vara fina grejjer det, man blir ju så jävla glad Däremot så är baksmällan helt vääääärdelös.. fast det löses ju rätt enkelt med en bit röka.
2006-04-14, 09:12
Moderator
tobess avatar
*låst*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här