2006-04-13, 10:15
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amos
Kan ni inte bara trycka Esc? Då stannar både blinkande avatarer och annonser

Intressant. Tack.
2006-04-13, 10:51
Medlem
Anemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Finns ju vissa som har blink blink avatars som är fruktansvärt störande och bara till för irritera.

Medhålles, de som blinkar är värst.
2006-04-13, 10:55
Medlem
Holly Golightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Jag väntade bara på att det skulle komma något pucko som hävdade att detta var en yttrandefrihetsfråga. På vilket sätt handlar detta om politiskt korrekthet eller god smak?

Det handlar i högsta grad om att sätta någons (ditt) ogillande av blinkande avatarer framför andras önskan att ha dem. Nej, det är inte en ren yttrandrefrihetsfråga, däremot är det ett exempel på en i min mening kvävande attityd där störande element skall elimineras i största möjliga utsräckning.

Citat:
Målet är att du ska få skriva om vad du vill på flashback, inte att du ska få presentera dina åsikter på vilket sätt som helst. FB är fyllt av dylika regler. Annars kan man ju ställa frågorna

* varför får medlemmar inte inkludera bilder i poster?
* varför finns det begränsing på signaturens storlek?
* varför får man inte välja typsnitt och fontstorlek?

Så med det goda argumentet att det redan finns en mängd regler så inför vi en till?
2006-04-13, 11:06
Medlem
Princans avatar
Ge fan i min tidlösa avatar! Jag vet att det är många som sparat ner den på sin hårddisk. Skaffa er en egen originell avatar!
2006-04-13, 11:48
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnim
Jag tycker att de borde få finnas men JN borde byta tillbaka till sin brinnande flagga som jag jämt tycker är en guldfisk!

Tackar. Jag gillade den också men den historien kändes överspelad så det var dags att byta till något trevligare som ändå kunde retas lite, vilket jag tycks lyckats med

Citat:
Jag väntade bara på att det skulle komma något pucko som hävdade att detta var en yttrandefrihetsfråga. På vilket sätt handlar detta om politiskt korrekthet eller god smak? Det handlar helt enkelt om läsbarhet.

Skulle det handla om läsbarhet så skulle ett antal här som skriver dålig svenska få på nöten oftare än vad de får med tanke på att språket är undermåligt på många håll
2006-04-13, 13:00
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Behöver vi ännu mera regler? Nej, det behövs inte.

Det räcker med att vi plockar bort stötande avatarer och så får det vara bra så.

Jag låser tråden, PM med motivation om den skall öppnas igen.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in