Citat:
Gjorde 35 dagar ren sen rökte jag några holkar med en polare i lördags! Känns inte som det var hela världen, vaknade lite seg dagen efter men har inte rökt något mer sen dess. Ska klara minst 30 dagar till nu har jag bestämt mig för. Har satt som mål att ha en mer sund relation till rökat och mer använda det när jag ''förtjänar'' det, lite som en morot. Till exempel anledningen att jag rökte nu var att jag lämnade in en uppgift på fredagen, så tanken är att ta ett par spliffar när nästa uppgift är inlämnad osv. Kan vara en farlig väg att ta men ska försöka. Vill fortfarande kunna använda mig av berusningsmedel ibland och jag hatar verkligen hur alkohol får mig att känna efteråt.
Jag förstår dig, det känns förjävligt första tiden efter man slutar efter att ha varit bäng konstant i månader. För mig gick jag runt helt spänd första dagarna, nästan som jag tagit tjack eller något kändes det som. Forstätt kötta du är snart igenom det, klara 14 dagar och det kommer bli lättare jag lovar! Inte helt 100 men det värsta är över då iaf. Kan rekommendera meditation och träning, de två sakerna som hjälpte mig mest. Meditation hjälper inte bara mot abs känslan men gör det också lättare att kontrollera sig själv när man blir sugen på att röka.
Jag förstår dig, det känns förjävligt första tiden efter man slutar efter att ha varit bäng konstant i månader. För mig gick jag runt helt spänd första dagarna, nästan som jag tagit tjack eller något kändes det som. Forstätt kötta du är snart igenom det, klara 14 dagar och det kommer bli lättare jag lovar! Inte helt 100 men det värsta är över då iaf. Kan rekommendera meditation och träning, de två sakerna som hjälpte mig mest. Meditation hjälper inte bara mot abs känslan men gör det också lättare att kontrollera sig själv när man blir sugen på att röka.
Starkt jobbat! Förstår att du ville belöna dig! Det viktigaste är att du håller dig undan till nästa gång, som du lovat dig.
Jag är inne på min 8e dag, igår var skit och de var mkt strul, speciellt med en inlämningsuppgift. Idag har jag däremot mot sjukt bra mot slutet. Vet inte varför jag mår så bra idag men det har gjort mig glad. Aptiten börjar komma tillbaka, har gymmat i 4 år och stagnerat ganska länge i min utveckling men nu börjar det hända saker, främst bättre tryck, ork osv.
Dricker bärs på fredagarna och så med imovanen somnar jag riktigt lätt när det behövs. Idag blir det dock ingen imovane utan bara propavan tror jag. Har inte testat på meditation men borde göra det!
Du får fortsätta uppdatera! Oavsett om det går bra eller dåligt. Tack för att du svarade!