2006-04-11, 05:08
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
R.I.P

Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte på dig, om du hade velat ta ditt liv så hade du gjort det, just nu så vill du bara ha uppmärksamhet. Eller så vill du att idioter som mig eggar dig till att ta valet att ta ditt liv. Om jag ska vara ärlig så hade jag inte mått särskilt dåligt för det. För det mest patetiska som finns är självmord.

Att andras syn på dig kan få dig att ta ditt eget liv är under all kritik, det är endast en som är du och det är du. Du har gjort dig själv till det offer folk ser när de ser dig. Fucking placera en pistol mot tinningen och tryck av. Eller ändra på din självsyn. Du har ett liv, och du tänker ta slut på det så tidigt. Vad exakt driver dig till det?

Blir lika konfunderad varje gång. Vet inte vad jag ska säga. Skillnad på att skära på sig för att få uppmärksamhet och att öppet skriva att man ska begå självmord och be om tips. Fan du får mig att studsa fram och tillbaka, ena stunden önskar jag att du bara gör det, så att jag slipper se dina patetiska inlägg, men sen tänker jag på hur mycket du kan göra av ditt liv.

Så bestäm dig, DÖ ELLER LEV. För helvete, du är patetisk pga dig, ingen annan.

RIP? Jag är ju inte död, än.

Upp till var och en vad man tror och inte tror, eller hur?
Vissa tror på Gud, vissa gör det inte, jag tror att han funnits, men inte på det han sägs ha gjort.
Självklart vill jag ha uppmärksamhet, hur ska annars folk kunna tipsa mig om hur mycket benzo etc som bör intagas, om tråden bara är helt död? Då kanske jag gör fel, och jag hoppas för mänskligheten att de flesta här inne mer vill att jag ska dö än att vakna helt förlamad och sitta i en rullstol utan att säga något mer...
Hade jag gjort det? Oj, har du varit i denna situation nångång? Kan ta pappa som exempel, han sa första gången då han var 16 (har jag för mig) att han skulle göra det, när han var 19 försökte han med bil men blev utdragen av en kompis, när han var 30 lyckades han... Hur många gånger under dessa 11 år tror du han sagt till folk att han ska göra det? Hur många gånger tror du han tvekat? Det är nog fler än en... Allt handlar om att man egentligen inte vill göra det, man ber kanske undermedvetet om hjälp, men till slut släpper det och man orkar inte mer.

Vad folk skriver om att göra och att inte göra rör mig inte ett dugg i denna tråd, jag vill ha tips om hur mycket benzo jag lär behöva för att totalt skita i allting eller andra sätt att göra det lätt för mig. Pistoler etc går inte, jag vet att jag bangar.

Det mest patetiska är att vara otrogen, det näst mest patetiska är att lägga sig i när andra vill ta sitt liv, låt folk göra vad fan dom vill och fatta att folk kan må dåligt och vill avsluta sina liv.

Självklart är det mitt fel att folk ser på mig som dom gör. Men att bli dömd för något jag gjort för 1-2 år sen och var en helt annan människa och fortfarande gå och dra ut på det är jävligt larvigt.

Vad som driver mig? Oändligt med småsaker som hela tiden händer, dygnet runt och endel större saker som ligger och gnager i minnet.
Väldigt mycket larviga saker också, men ack så irriterande när det läggs ihop med allt annat.

Enormt mycket jag kan göra med mitt liv, javisst.
Leva mitt liv, bli 80 bast, göra en resume av livet och alla minnen man har, dö.
Hohoho, vilken upplevelse.

Ja, jag är patetisk pga mig, men jag har blivit patetisk pga andra. Tror du att självmordsplaner är något man blir smittad av på stan?

/Fordie
2006-04-11, 05:17
Bannlyst
Okej, du verkar säker på din sak. Varför inte bara dricka alkohol och sen ge dig ut och köra? Man får ju inte precis lika mycket eufori på alkohol endast.
2006-04-11, 05:35
Bannlyst
Råna en bank, klarar du dig lever du livet, klarar du dig inte får du göra vafan du vill på kåken.
2006-04-11, 13:59
Medlem
Bullsquids avatar
Tja... för det första blir du väldigt trött om du käkar mycke benzo, alltså kan det bli svårt att träffa väggen men du kan istället somna vid ratten och krocka så du dör ändå fast det e ju såklart inte 100% säkert.

Jag föreslår att du tar överdos av nån stark opiat istället.. lycka till nu

stilnoct + alkohol kommer göra dej rejält borta då men det kommer bli svårt att köra bil såpass påverkad.... käka de och drick medans du kör annars.
2006-04-11, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
Råna en bank, klarar du dig lever du livet, klarar du dig inte får du göra vafan du vill på kåken.

"Göra vafan du vill på kåken", bli rövknullad t.ex. Säkerligen ett mycket trivsamt nöje om man gillar sånt.

Fordie: Lägg ner självmordsplanerna. Packa ihop det du äger och har. Ut mot närmaste stora väg och börja lifta. Verkar ju inte som om det spelar någon roll om det går åt helvete. Men det lär ju vara bra mycket trevligare att se sig om lite innan man tar livet av sig iaf.
2006-04-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av typedef
"Göra vafan du vill på kåken", bli rövknullad t.ex. Säkerligen ett mycket trivsamt nöje om man gillar sånt.

Du har sett för mycket film, så är inte de svenska fängelserna...
2006-04-11, 14:39
Bannlyst
Citat:
En mycket klok idé.
2006-04-11, 15:21
Medlem
Citat:

Vadå göra vad du vill på kåken? Det är ju precis det kåken är till för,
att inte låta människor göra som dom vill.

Hade jag varit du hade jag rånat en bank. Knullat, knarkat och köpt
vapen för pengarna. Mina sista timmar löper jag amok på stan, allt
jag ogillar eller alltid hatat ska dö. reklamskyltar, irriterande affärer,
jobbiga människor, fula kläder jag aldrig haft råd med. Sen ett rep runt
halsen medans jag drar i mig Cola på benzon jag tagit några timmar innan.
Ett skott i huvet och så faller jag ner och dinglar där framför barn och gamla.

Hur mkt benzo du behöver? Personligen blir jag likgiltig av 2 mg Xanor i
2 dagar.
Så mixalite du. Flunitrazepam och Stesolid brukar jag bli ganska likgiltig på.
Mixa några miggar av det med ett par stilnoct. HA!
2006-04-11, 17:27
Ta ett lån, gå till soc, eller skramla ihop ca 10 000 kr på annat sätt. Sen drar du till Thailand eller nått. Det känner jag en som gjorde, han mådde verkligen skit. Sen kom han iof. hem efter 8 månader. Men han mådde mycket bättre i alla fall.

En flygbiljett dit går på ca 4 000 kr, o de övriga 6 000 kr klarar du dig länge på. Sen kan du säkert skaffa nån enkel sysselsättning där.

Det hade iaf. jag gjort om jag hade allvarliga suicidplaner!
2006-04-11, 23:35
Bannlyst
Tycker det är korkat med sätt där man utsätter andra för livsfara. Tänk efter, det är väl just du som ska dö och ingen annan? Biltricket är dessutom alldeles för osäkert, det finns folk som blivit mirakulöst räddade där vraket sett ut som det gått genom en bilkross på skroten.

Nemesis1 har nämnt det i mitt och många andras tycke, bästa sättet.
Benso+opiater. Det är inte så överdjävligt svårt att få tag i faktiskt. Du hittar det du behöver på plattan ex.vis, annars finns det säkert folk här som gärna hjälper till.
Jag skulle satsa på antingen något några gram heroin och 100+ mg diazepam. Bara ett exempel för att de brukar vara de lättaste att få tag i om man inte har kontakter. I den bästa av världar tar du 100-200 mg metadon, 1 g dextropropoxifen (Dexofen) + 20 mg flunitrazepam (Fluscand, Rohypnol). Annars är midazolam tydligen väldigt sänkande i den synpunkten också, och har fördelen att det finns i injektionsberedning och går lätt att handla på nätshopar.

Givetvis är så höga doser som du har råd med att föredra, men tar man i alldeles för hårt om det gäller att svälja/snorta piller/lösning/kapslar/pulver, så spyr man lätt. Ta några åksjuketabletter också om du kan få tag i dem, jag tycker att Stemetil fungerar överlägset bäst, de hämmar kräkreflexen så totalt att det är skrämmande. En bulemikers värsta mardröm.
2006-04-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Tycker det är korkat med sätt där man utsätter andra för livsfara. Tänk efter, det är väl just du som ska dö och ingen annan? Biltricket är dessutom alldeles för osäkert, det finns folk som blivit mirakulöst räddade där vraket sett ut som det gått genom en bilkross på skroten.

Nemesis1 har nämnt det i mitt och många andras tycke, bästa sättet.
Benso+opiater. Det är inte så överdjävligt svårt att få tag i faktiskt. Du hittar det du behöver på plattan ex.vis, annars finns det säkert folk här som gärna hjälper till.
Jag skulle satsa på antingen något några gram heroin och 100+ mg diazepam. Bara ett exempel för att de brukar vara de lättaste att få tag i om man inte har kontakter. I den bästa av världar tar du 100-200 mg metadon, 1 g dextropropoxifen (Dexofen) + 20 mg flunitrazepam (Fluscand, Rohypnol). Annars är midazolam tydligen väldigt sänkande i den synpunkten också, och har fördelen att det finns i injektionsberedning och går lätt att handla på nätshopar.

Givetvis är så höga doser som du har råd med att föredra, men tar man i alldeles för hårt om det gäller att svälja/snorta piller/lösning/kapslar/pulver, så spyr man lätt. Ta några åksjuketabletter också om du kan få tag i dem, jag tycker att Stemetil fungerar överlägset bäst, de hämmar kräkreflexen så totalt att det är skrämmande. En bulemikers värsta mardröm.

Självklart droppar pister det smartaste.
Håller med dig. skulle stoppat i mit Diazepammet eller Midazolamen
och när dom kickat halsa nåt starkt och skjuta ett gram eller två.

Sen tänder man en cigg och inväntar helvetets höga lågor.
2006-04-12, 01:19
Medlem
bIZongs avatar
Annars kan du ju testa att blåsa fel folk på mycket pengar och se hur långt du hinner innan dom hittar dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in