2006-04-11, 05:08
Citat:
R.I.P
Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte på dig, om du hade velat ta ditt liv så hade du gjort det, just nu så vill du bara ha uppmärksamhet. Eller så vill du att idioter som mig eggar dig till att ta valet att ta ditt liv. Om jag ska vara ärlig så hade jag inte mått särskilt dåligt för det. För det mest patetiska som finns är självmord.
Att andras syn på dig kan få dig att ta ditt eget liv är under all kritik, det är endast en som är du och det är du. Du har gjort dig själv till det offer folk ser när de ser dig. Fucking placera en pistol mot tinningen och tryck av. Eller ändra på din självsyn. Du har ett liv, och du tänker ta slut på det så tidigt. Vad exakt driver dig till det?
Blir lika konfunderad varje gång. Vet inte vad jag ska säga. Skillnad på att skära på sig för att få uppmärksamhet och att öppet skriva att man ska begå självmord och be om tips. Fan du får mig att studsa fram och tillbaka, ena stunden önskar jag att du bara gör det, så att jag slipper se dina patetiska inlägg, men sen tänker jag på hur mycket du kan göra av ditt liv.
Så bestäm dig, DÖ ELLER LEV. För helvete, du är patetisk pga dig, ingen annan.
Ursprungligen postat av insomnia

Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte på dig, om du hade velat ta ditt liv så hade du gjort det, just nu så vill du bara ha uppmärksamhet. Eller så vill du att idioter som mig eggar dig till att ta valet att ta ditt liv. Om jag ska vara ärlig så hade jag inte mått särskilt dåligt för det. För det mest patetiska som finns är självmord.
Att andras syn på dig kan få dig att ta ditt eget liv är under all kritik, det är endast en som är du och det är du. Du har gjort dig själv till det offer folk ser när de ser dig. Fucking placera en pistol mot tinningen och tryck av. Eller ändra på din självsyn. Du har ett liv, och du tänker ta slut på det så tidigt. Vad exakt driver dig till det?
Blir lika konfunderad varje gång. Vet inte vad jag ska säga. Skillnad på att skära på sig för att få uppmärksamhet och att öppet skriva att man ska begå självmord och be om tips. Fan du får mig att studsa fram och tillbaka, ena stunden önskar jag att du bara gör det, så att jag slipper se dina patetiska inlägg, men sen tänker jag på hur mycket du kan göra av ditt liv.
Så bestäm dig, DÖ ELLER LEV. För helvete, du är patetisk pga dig, ingen annan.
RIP? Jag är ju inte död, än.

Upp till var och en vad man tror och inte tror, eller hur?
Vissa tror på Gud, vissa gör det inte, jag tror att han funnits, men inte på det han sägs ha gjort.
Självklart vill jag ha uppmärksamhet, hur ska annars folk kunna tipsa mig om hur mycket benzo etc som bör intagas, om tråden bara är helt död? Då kanske jag gör fel, och jag hoppas för mänskligheten att de flesta här inne mer vill att jag ska dö än att vakna helt förlamad och sitta i en rullstol utan att säga något mer...
Hade jag gjort det? Oj, har du varit i denna situation nångång? Kan ta pappa som exempel, han sa första gången då han var 16 (har jag för mig) att han skulle göra det, när han var 19 försökte han med bil men blev utdragen av en kompis, när han var 30 lyckades han... Hur många gånger under dessa 11 år tror du han sagt till folk att han ska göra det? Hur många gånger tror du han tvekat? Det är nog fler än en... Allt handlar om att man egentligen inte vill göra det, man ber kanske undermedvetet om hjälp, men till slut släpper det och man orkar inte mer.
Vad folk skriver om att göra och att inte göra rör mig inte ett dugg i denna tråd, jag vill ha tips om hur mycket benzo jag lär behöva för att totalt skita i allting eller andra sätt att göra det lätt för mig. Pistoler etc går inte, jag vet att jag bangar.
Det mest patetiska är att vara otrogen, det näst mest patetiska är att lägga sig i när andra vill ta sitt liv, låt folk göra vad fan dom vill och fatta att folk kan må dåligt och vill avsluta sina liv.
Självklart är det mitt fel att folk ser på mig som dom gör. Men att bli dömd för något jag gjort för 1-2 år sen och var en helt annan människa och fortfarande gå och dra ut på det är jävligt larvigt.
Vad som driver mig? Oändligt med småsaker som hela tiden händer, dygnet runt och endel större saker som ligger och gnager i minnet.
Väldigt mycket larviga saker också, men ack så irriterande när det läggs ihop med allt annat.
Enormt mycket jag kan göra med mitt liv, javisst.
Leva mitt liv, bli 80 bast, göra en resume av livet och alla minnen man har, dö.
Hohoho, vilken upplevelse.
Ja, jag är patetisk pga mig, men jag har blivit patetisk pga andra. Tror du att självmordsplaner är något man blir smittad av på stan?
/Fordie