Hej patrik jag vill bara säga att du är jävligt söt o snygg..
jag vet att du gillar carro men kan du inte dumpa henne och bli ihop med mej snälla du är bara så himla snygg?
snälla gör det snälla jag vill ha dej
jag ä dödskjär i dej............
på krogen i blekinge? vafan, kan du inte vara lite mer precisis än så? jag såg att du senare hade nämt en viss krog så då kommer ju vissa följdfrågor:
1. vem har han knullat?
2. vad har du för relation till denna människa?
Innan han träffade Carro var han inte den trogna typen som jag förstått det. Men min uppfattning har varit att han blivit mer balanserad och trogen sen han träffade henne.
Klüftans man verkar inte ha samma syn på förlovning som hon verkar ha.
han tycks gilla att sprida sin säd över hela Blekinge.
Patrik tycks ha en tendes att ragga på allt med hål och i sann J-O anda kör han på sina idrottsliga meriter som raggreplik.
Detta hade man kanske kunnat ana redan när han började dunka på en då 16-årig Klüft.
Är du avundsjuk? Alla gillar väl att pippa lite. Du med verkar det som.
Har du ingen raggningsreplik?
Klüftans man verkar inte ha samma syn på förlovning som hon verkar ha.
han tycks gilla att sprida sin säd över hela Blekinge.
Patrik tycks ha en tendes att ragga på allt med hål och i sann J-O anda kör han på sina idrottsliga meriter som raggreplik.
Vilka idrottsliga meriter? Att ha tjurat i Edmonton för att funktionärerna var så dumma att han inte gick till final?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!