2006-04-10, 20:56
Medlem
Radera onödiga reggningar.

Under tiden som det va vaj på forumet så trodde jag att felet berodde på mig.
så nu har jag två extra, och onödiga namn på sajten som tar plats, det finns säkert hundratals andra.
2006-04-11, 17:13
Medlem
Jag måste hålla med dig i detta... Jag har visserligen själv klarat mig från nya konton, men jag tror att databasen och forumet i övrigt skulle må bra av en rejäl vårstädning. Man kan ju till exempel ta bort alla (old)-konton, då de ändå inte går att skriva med (har jag hört). Sedan är det ju många (bland annat jag) som har fler konton, men som inte avänds längre.
2006-04-11, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tant Märta
Jag måste hålla med dig i detta... Jag har visserligen själv klarat mig från nya konton, men jag tror att databasen och forumet i övrigt skulle må bra av en rejäl vårstädning. Man kan ju till exempel ta bort alla (old)-konton, då de ändå inte går att skriva med (har jag hört). Sedan är det ju många (bland annat jag) som har fler konton, men som inte avänds längre.
Det har med annonseringen att göra, att ha en bit över 100 000 medlemmar skapar en bra marknad för Flashback AB.
Saken har varit upp på diskussion innan, och detta är svaret.
2006-04-11, 18:43
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Det har med annonseringen att göra, att ha en bit över 100 000 medlemmar skapar en bra marknad för Flashback AB.
Saken har varit upp på diskussion innan, och detta är svaret.
I vilken tråd kom vi alla överrens om det?

Fetch!
2006-04-11, 21:20
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Vi vet inte vilka som skapades i onödan och (old) kan vi inte radera eftersom användarnamnen är kopplade till gamla inlägg som vi inte vill slänga bort av historiska skäl, därför finns dessa kvar.

Låser tråden, finns inget mera att tillägga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in