2006-04-09, 14:06
Medlem
Tönten112s avatar
Har hört ifall man blandar Atarax med alkohol ska bli en fin kombination. Brände 700 spänn på alkohol å skit i fredags.. Så nu ska jag få en karta atarax. Ångestdämpande piller, tydligen. Och blanda det med folköl borde bli fint. Jag tar gärna emot tips.. Hjälp mig för fan.
Citera
2006-04-09, 14:17
Medlem
Onds avatar
Av egen erfarenhet kan jag bara säga att atarax är skit. Vid större doser känner du viss ångestdämpande effekt, men inget som ens är jämfört med diverse benzo-preparat. Den enda egentliga effekten jag märkt av med atarax kombinerat med alkohol är trötthet.

Alla är dock olika, så jag hoppas att du får roligt.
Citera
2006-04-09, 14:29
Bannlyst
Du kommer bli besviken. Hoppas du inte betalat nått för ataraxen. Det är INTE en "fin kombination" som du hört.
Citera
2006-04-09, 14:42
Medlem
Du kommer ångra dig dan efter kan jag lova. Tog två st på fyllan när jag hade dem på recept och jag har nog aldrig mått så kasst när jag vaknat dan efter som då
Citera
2006-04-09, 15:02
Bannlyst
Att bli extra bakis är inget du behöver oroa dig för men som sagt så ger det
inget "rus" att blanda.
Citera
2006-04-09, 17:08
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tönten112
Har hört ifall man blandar Atarax med alkohol ska bli en fin kombination. Brände 700 spänn på alkohol å skit i fredags.. Så nu ska jag få en karta atarax. Ångestdämpande piller, tydligen. Och blanda det med folköl borde bli fint. Jag tar gärna emot tips.. Hjälp mig för fan.

Om du brände dem och får Atarax för det så har du gjort en dålig deal, Atarax är ingen drog, det är en allergimedicin som hjälper bra mot klåda, så om du har tex skabb eller liknande så kan det kanske hjälpa litegrann....

Din "vän" har tyvärr lurat dig..
Citera
2006-04-09, 17:23
Medlem
Tönten112s avatar
Nej, alltså. Jag har dåligt med pengar därför tänkte jag testa Atarax..

Nepp, jag har fått det helt gratis. Så mig spelar det ingen roll.
Citera
2006-04-09, 22:27
Medlem
lovllas avatar
Somnar finfint på atarx, men fy fan för den baksmällan! Skulle inte ens under pistolhot ta de ihop med alkohol.
Citera
2006-04-09, 23:00
Medlem
StorMammas avatar
Ja,

Du kan ju alltid testa, men jag skulle bli förvånad om du får någon effekt förutom en HEMSK seg baksmälla dagen efter.

Uppdatera oss gärna.
Citera
2006-04-09, 23:48
Medlem
Unbalanceds avatar
Vissa kan få en viss positiv effekt av Atarax, lättare insomning tex.
Men som redan sagt, förvänta dig ingenting så blir du inte besviken.
Jag använde atarax mot opiatklåda som TomiX skrev, något annat gjorde dom inte för mig.
Citera
2006-04-10, 07:51
Medlem
Tjacktorskens avatar
Dem funkade bra att landa med från ett tjackrace i vartfall. Drack några folköl till och det gav tröttheten en bra boost.

(Får dem utskrivna som lugnande och jag blir rätt så likgiltig och trött av dem i vanliga fall också.)
Citera
2006-04-10, 13:43
Medlem
sparkfots avatar
Äter man riktigt höga doser av atarax så kan man få ett riktigt jobbigt rus. Men det är iaf ett rus.

Jag åkte bil en natt mellan två städer, en kompis körde och jag satt bredvid. Jag slänger i mig 30-40 atarax och när vi hade åkt 15 mil, alltså runt 1½ timma, så var jag så trög i huvudet att jag inte förstod va min vän sa. Jag hörde hur han pratade, och såg hur hans läppar rörde sig, men min hjärna kunde inte uppfatta vad han sa.

Inte roligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in