2006-04-08, 18:54
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Det är vid sådana tillfällen man märker av FB-beroende.

Det stod sig smärtsamt tydligt. Inte så att jag skulle ta livet av mig utan FB, men när man är inställd på att fördriva tiden en timme eller två med det och det inte går, så kände jag faktiskt av någonting som liknar abstinens.

I synnerhet då jag hade skrivit klart ett långt inlägg när forumet dog som inte gick att posta.

VAD HÄNDE?
Citera
2006-04-08, 19:02
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Det stod sig smärtsamt tydligt. Inte så att jag skulle ta livet av mig utan FB, men när man är inställd på att fördriva tiden en timme eller två med det och det inte går, så kände jag faktiskt av någonting som liknar abstinens.

I synnerhet då jag hade skrivit klart ett långt inlägg när forumet dog som inte gick att posta.

VAD HÄNDE?

Vet inte än, men det kommer nog en förklaring under kvällen.
Citera
2006-04-08, 19:04
Medlem
Det går som sagt inte att logga in ifall man inte hade automatiskt inloggning aktiverat.

Hälsa till alla frustrerade stackare som sitter utanför! Tänk er vad irriterade de lär vara nu. Många sitter nog och slår på sina tangentbord.
Citera
2006-04-08, 19:27
Medlem
Admin råkade väl snubbla på någon sladd
Citera
2006-04-08, 20:12
Medlem
illums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Det går som sagt inte att logga in ifall man inte hade automatiskt inloggning aktiverat.

Hälsa till alla frustrerade stackare som sitter utanför! Tänk er vad irriterade de lär vara nu. Många sitter nog och slår på sina tangentbord.
Jag har automatisk inloggning men kunde inte komma in ändå. (Fast det kanske avser nuvarande status och inte dåvarande?)

Om det här händer igen så kommer jag sluta med mina inbetalningar! Eller vad fan säger jag, det här är ju GRATIS! Just det, sluta lipa nu era mesar...
Citera
2006-04-08, 20:47
Medlem
-jOE!s avatar
Skall fira det här med ett par timmar konstant FB-surfande och en whiskey.
Citera
2006-04-09, 01:30
Medlem
SajberSunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme

Besökare i skrivande stund, 280 medlemmar och 581 gäster. Kan gäster läsa i forumet just nu?
Citera
2006-04-09, 01:33
Medlem
Subb[a]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SajberSune
Besökare i skrivande stund, 280 medlemmar och 581 gäster. Kan gäster läsa i forumet just nu?

Ja, det borde man ta bort. Eller inte. Medlemsantalet hade ju stigit dramatiskt men kanske trycket på servern hade minskat?
Citera
2006-04-09, 01:57
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Skall fira det här med ett par timmar konstant FB-surfande och en whiskey.

.. och jag är fortfarande online!
Citera
2006-04-09, 10:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Ja, det hade verkligen varit bra om FB varnat det åkte offline... Och gärna på Flashback.se och inte här, så att man kan se orsaken även då forumet är nere...

Jag håller med, varför kommer det inte upp någon information om varför forumet är nere så att man slipper sitta och vara arg
Fram med information på Flashback.se nästa gång forumet går ner
Citera
2006-04-09, 10:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Undrar om det föds en massa fb-bebisar om nio månader...?
Jag menar... jag kan ju inte ha varit den enda som roat mig med annat medan fb låg nere?

Jag hoppas att alla fb-bebisar får ett eget konto direkt vid födseln som kompensation
Citera
2006-04-09, 14:43
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Det kanske var årets aprilskämt?

Ja det är ju verkligen stor humor att stänga ner forumet utan föklaring.

Ungefär som att gömma nåns bilnyckel och när han letat ett tag utbrista "april april, gick du på den!?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in