2006-04-08, 16:25
Medlem
-Q-s avatar
Har velat skriva massa olika saker här på FB det senaste dygnet och blivit lika frustrerad varenda gång jag kom på att det var ner...
Varför har FB legat nere? står inget på .se

Nu kommer jag inte i håg vad det var jag skulle skriva
Citera
2006-04-08, 16:43
Bannlyst
Håller med om att det är väldigt störande. Dessutom är det segare än någonsin
Citera
2006-04-08, 16:45
Medlem
Un Perros avatar
Det var nere sinnesjukt länge. Hänger detta ihop med att Admin är på semester? Kommer det hända igen?

Mer än 24 timmar i sträck är fan inte okej, i synnerhet då ingen info har funnits på flashback.se.

Huvuden måste rulla!
Citera
2006-04-08, 16:46
Medlem
Wittgensteins avatar
Det kanske var årets aprilskämt?
Citera
2006-04-08, 16:48
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Det var nere sinnesjukt länge. Hänger detta ihop med att Admin är på semester? Kommer det hända igen?

Mer än 24 timmar i sträck är fan inte okej, i synnerhet då ingen info har funnits på flashback.se.

Huvuden måste rulla!

Håller med

Dåligt, jättedåligt
Citera
2006-04-08, 16:51
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Det kanske var årets aprilskämt?

Haha! Det har ju iofs funnits teorier om ett post-skämt. Till slut blev trycket så stort att dom helt sonika stängde ner skiten i 24 h och låste in sig i ett rum som de inte fick komma ut ur innan de hade kommit på ett aprilskämt som toppade alla andra aprilskämt någonsin. Ni vet som när en ny Påve utnämns.
Citera
2006-04-08, 16:57
Medlem
Slingshots avatar
På tiden alltså, en helg utan fb går ju bara inte.
Citera
2006-04-08, 17:06
Medlem
Hummers avatar
Håller med om att det är dåligt. Och precis som -Q- ville jag skriva massa grejer som jag nu glömt bort. Bra att det funkar nu även om sidan är otroligt seeeeeeg.
Citera
2006-04-08, 17:07
Medlem
H.E.L.s avatar
Det är vid sådana tillfällen man märker av FB-beroende.
Citera
2006-04-08, 17:08
Medlem
Dubbelespressos avatar
Så... mycket... kunskap... Förlorad!
Citera
2006-04-08, 17:12
Medlem
SajberSunes avatar
Läste i en tråd där admin lovade att informera bättre före uppdateringar. Det löftet borde givetvis omfatta en enkel information vid ev serverkrascher etc.

Att det skall vara så förtvivlat svårt att lägga en enkel rad överst på flashback.se? Saknas insikten om att massor av medlemmar undrar vad som händer, eller bryr man sig inte? Istället kan man på bästa plats läsa att man är stolt över sin hundratusende medlem. Inget fel i det, men det förefaller inte finnas den självklara, grundläggande ordningen att man informerar i sådana här lägen. Nonchalant, tycker jag.
Citera
2006-04-08, 17:12
Medlem
Jag är glad över att den är uppe igen! Längtat efter Juridik-delen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in