Jag har ett trådlöst tangentbort med Trackball. När jag är inne på forumet här så är skärmen en bit bort. Jag har letat på inställningar här på forumet för en funktion som man kan göra större tecken på forumet. Men hittar ingen sådan funktion, finns det? Tycker jag har letat på det flesta ställen.
Vill endast ha höjd storlek här på FBforum, jag vet att man kan höja generell textstorlek men det är ej det jag söker.
Om det har någon betydelse så använder jag Mozilla Firefox.
Det jag undrar är om man kan ställa in på detta forumet (enbart) via Vbulletin som forumet använder att man ska få större tecken just när man surfar här?
Tack för ditt tips ändå. Även om då blir det så på alla sidor jag besöker :-( Om man inte ställer om. Det jag söker är just att man ska ställa in just på Flashback Forum att det ska bli större. Antingen genom Cookies eller genom att det sparas i MySQL databasen som FB använder.
Det jag undrar är om man kan ställa in på detta forumet (enbart) via Vbulletin som forumet använder att man ska få större tecken just när man surfar här?
Nej, någon sådan funktion finns inte, inte vad jag känner till i alla fall.