2020-06-16, 23:02
Medlem
Ser att myndigheterna vill f denna klassad, det r en analog till Etonitazene.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...farliga-varor/

Hr denna ens funnits tillgnglig inrikes om inte varfr s jvla brttom att klassa den som "hlsofarlig" och inte som narkotika d? Ska vara ganska mnga gnger mer dospotent n morfin.

Ska annars vara hyfsat nice opi att rka/snorta/bomba (ej lst om IV)

Ngon som testat? Mrkt av den inrikes eller liknande?
Citera
2020-06-17, 23:06
Medlem
Ingen som testat eller har ngon info alls?
Citera
2020-06-25, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Har bara krt originalet etonitazen och det r den starkaste mest euforiska opioid som skapats.

Diacetylmorfin och hydromorfon r inte ens lika bra om det sger dig ngot
Om det r bttre n hydromorfon s r det nog helvetes fint, d hydro r det bsta jag har testat i hela mitt jvla liv slr horse med hstlngder, vad r det fr dosering p det?
Citera
2020-07-04, 16:28
Medlem
invisuss avatar
S dom grisarna klassar skit som ingen i sverige ens tar, ckel regering
Citera
2020-07-23, 18:35
Medlem
l.s.ds avatar
Vldigt intresserad utav denna. Ngon med kemikunskap som kan frklara vad "-des-" innebr i praktiken?
Citera
2020-07-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l.s.d
Vldigt intresserad utav denna. Ngon med kemikunskap som kan frklara vad "-des-" innebr i praktiken?

Antagligen bara en kemisk frkortning p ngot.
Citera
2020-08-18, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Om det r bttre n hydromorfon s r det nog helvetes fint, d hydro r det bsta jag har testat i hela mitt jvla liv slr horse med hstlngder, vad r det fr dosering p det?

Efter ha gtt igenom en del riktigt etazen s har jag kommit fram till att den har fr kort duration(versttning?) allts pslaget r asfett! Lika bra som tunga varor. Men sen frsvinner det snabbt. Men jag gr p 100mg metadon, vilket gr saker svrare. Men med etonitazen s var det inga problem med hga doser metadon eller bup. Frrutom att bup krockar massivt med etonitazen sen. S vnta minst ett dygn om du brjat g p etonitazen och sen ska tillbaks p bup. Det misstaget gr jag inte igen. Om jag ngonsin ens skulle f tag etonitazen igen.
Etazen verkar det finnas det gott om dock, men den r tyvrr inte lika bra. Hrde iso etonitazen skulle vara riktigt bra men verkar vara slut vrlden runt. S d finns metonitazene, clonitazen och ngra andra som kan bra.
Senast redigerad av Cp5 2020-08-18 kl. 08:16.
Citera
2020-08-18, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l.s.d

Vet inte vad det innebr i praktiken men det finns andra exempel med des. DCK descloroketamine, 2fdck 2-flourodescloroketamine.
Citera
2020-08-18, 08:38
Medlem
"des" betyder 'ta bort'
Tex som i O-desmethyltramadol, betyder tramadol minus metylgruppen som satt p syret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in