Citat:
Ursprungligen postat av
flugornas
Helt rätt man blir inte mer pervers med åldern, utan man vågar ta stegen och utforska det man inte vågade som ung, på grund av tanken vad skall dom tro om mig.
Lite jante lag men sexuellt.
Det jag gör idag skulle jag inte gjort när jag var 20 år, men nu gör jag det.
Tänk om man vore 20 år igen med den livserfarenheten man har idag, vad har jag missat då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Onan-eraren
Ja precis du har en poäng där, ålder ger erfarenhet. Man vet inte allt när man är ung även om man tror det, men som du säger man utforskar å lär sig med åren, inte bara sexuellt utan med allting egentligen. Så är det, bra skrivet. Tack🙏
Det är fördelen med ålder och erfarenhet, både sexuellt och i övriga livet, men jag tror nog jag har mer nytta av den sexuella erfarenheten än av allt annat jag lärt mig.
Sex är egentligen bara ett upprepande, en del partner är bra andra mindre bra, men pervers vet i attan om jag är för att jag njuter av det som ger mig tillfredsställelse, eller?
Jag är 50+ och njuter av all form av söker sex, jag visste inte ens att det fanns osäker sex som ung kvinna/tjej så det var väl ren tur att man inte blev gravid med gårdens snyggaste kille.
Nu njuter jag av allt som en man kan ge mig, och jag ger allt jag kan, men det är bara sex och inga känslor inblandade bara ren nu skall vi knulla på ren svenska.