Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2024-07-11, 08:55
Medlem
SpontanEjakulations avatar
För den med vision, så gäller det att starta upp redan som 20+ med pervy pleasures och se'n öka på med årtiondena. Det har fungerat finfint för Spóntan.
Citera
2024-07-12, 23:25
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Helt rätt man blir inte mer pervers med åldern, utan man vågar ta stegen och utforska det man inte vågade som ung, på grund av tanken vad skall dom tro om mig.
Lite jante lag men sexuellt.
Det jag gör idag skulle jag inte gjort när jag var 20 år, men nu gör jag det.
Tänk om man vore 20 år igen med den livserfarenheten man har idag, vad har jag missat då?

Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja precis du har en poäng där, ålder ger erfarenhet. Man vet inte allt när man är ung även om man tror det, men som du säger man utforskar å lär sig med åren, inte bara sexuellt utan med allting egentligen. Så är det, bra skrivet. Tack🙏
Det är fördelen med ålder och erfarenhet, både sexuellt och i övriga livet, men jag tror nog jag har mer nytta av den sexuella erfarenheten än av allt annat jag lärt mig.
Sex är egentligen bara ett upprepande, en del partner är bra andra mindre bra, men pervers vet i attan om jag är för att jag njuter av det som ger mig tillfredsställelse, eller?
Jag är 50+ och njuter av all form av söker sex, jag visste inte ens att det fanns osäker sex som ung kvinna/tjej så det var väl ren tur att man inte blev gravid med gårdens snyggaste kille.
Nu njuter jag av allt som en man kan ge mig, och jag ger allt jag kan, men det är bara sex och inga känslor inblandade bara ren nu skall vi knulla på ren svenska.
Citera
2024-07-15, 22:26
Medlem
Helt klart så. Jag är 55 och gift. Men är jag i SYdeuropa missar jag inte en duo med ett par brudar inklusive champagne, kola, wet och allt.
Citera
2024-07-15, 22:30
Ligger något i det.. jag är 41 och skulle min 20 åriga själv se mig nu skulle den nog suga en tolvans hagel sittandes på tågspåret.
Citera
2024-07-15, 22:33
Ja, det är det nog. Idag tänder jag på sånt som jag skulle kräkts åt som trångsynt tjugoåring. Men inget fel i det. Man utvecklas som människa på alla plan, även där.
Citera
2024-07-16, 22:37
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Ja, det är det nog. Idag tänder jag på sånt som jag skulle kräkts åt som trångsynt tjugoåring. Men inget fel i det. Man utvecklas som människa på alla plan, även där.
Ja du där har du många rätt man utvecklas och testar sin sexualitet, men det där med analsex fanns inte på kartan när jag var ung och gör inte nu heller.
Jag förstår inte riktigt den grejen varken dom man eller kvinna, det måste ju vara ett jävla planerande innan om det inte skall förkomma bajs rester i någon form som gör det hela avsexualiserat .
Så hur mycket jag ens utvecklats mentalt och kroppsligt så går analsex bort.
I dag kan man inte ens särskriva anal/sex utan datorn protesterar.
Men rumpan bajsar man med och inget annat.
Citera
2024-07-16, 23:08
Medlem
Stonedboys avatar
Jo det stämmer nog. Jag har blivit mer öppen för det mesta om man jämför med för 10 år sen bara. Så jo åldern gör skillnad.
Citera
2024-07-19, 15:40
Medlem
Ja, så är det.. Idag så vill jag gärna se min partner fisa ut min säd efter en härlig session. Men det hade jag inte en tanke på i tonåren även om jag gillade kvinnlig röv då också..
Citera
2024-07-19, 18:45
Medlem
Jag tycker mig se att personer som är 50, 60 och har levt i samma förhållande i många år blir uttråkade av att göra normal sex och letar därför efter gangbangs, parterbyte och liknande. Mycket färre som är 20 eller 30 har intresse för sådana saker.
Citera
2025-08-14, 09:06
Medlem
Haha ja, tänk om man haft samma skalle då som nu, fan vad mycket kul man hade hunnit med

Citat:
Ursprungligen postat av SpontanEjakulation
För den med vision, så gäller det att starta upp redan som 20+ med pervy pleasures och se'n öka på med årtiondena. Det har fungerat finfint för Spóntan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in