• 2
  • 3
2020-07-06, 12:28
Medlem
Börja träna ordentligt istället förfan..
Det är så extremt dumt att ta droger för att tappa hungers känslorna. Inte äta och sova är ju recept på en psykos
Citera
2020-07-07, 00:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
Det är så extremt dumt att ta droger för att tappa hungers känslorna. Inte äta och sova är ju recept på en psykos
Ja, helst när man inte tappar hungern vid opiater
Citera
2020-07-07, 19:13
Medlem
Sammy.neverminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hur är det om du äter ett ordentligt mål innan du börjar med tram?

Nu har aptiten försvunnit faktiskt. Iaf de tre senaste ggr jag kört tram, 600mg per dag. Så sjukt skönt att äntligen komma ur att bingea på allt inom synhåll... Idag har jag bara druckit en proteinshake och känner mig helt nöjd, tänker på att äta från och till men känner inte för det öht. Mkt mer sugen på te och kaffe som är godare än vanligt, så det är nice.
Citera
2020-07-08, 00:53
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammy.nevermind
Nu har aptiten försvunnit faktiskt. Iaf de tre senaste ggr jag kört tram, 600mg per dag. Så sjukt skönt att äntligen komma ur att bingea på allt inom synhåll... Idag har jag bara druckit en proteinshake och känner mig helt nöjd, tänker på att äta från och till men känner inte för det öht. Mkt mer sugen på te och kaffe som är godare än vanligt, så det är nice.

Okej, nice att det har blivit bättre då. Kanske tram är lite mer aptithämmande än övriga opiater, med tanke på att de är rätt lika stimulanter. Men är osäker på om det är så.
Citera
2020-07-08, 11:13
Medlem
Sammy.neverminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar

Jag tar verkligen inte droger BARA för att tappa hungerskänslor, men i och med att jag ÄNDÅ tar droger i vilket fall så vill jag hellre ta någon som jag också äter mindre av. Och självklart vet jag att det är extremt dumt att ta droger överhuvudtaget, oavsett orsak.
Citera
2020-07-08, 18:37
Medlem
orrecrists avatar
Antar du är opiatmänniska annars är ju tjack rena bantningskuren. Heroin är ju annat det bästa alternativet, men med tanke på att du inte hade så mycket cash så uteblir ju det med.
Citera
2020-07-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammy.nevermind
Jag tar verkligen inte droger BARA för att tappa hungerskänslor, men i och med att jag ÄNDÅ tar droger i vilket fall så vill jag hellre ta någon som jag också äter mindre av. Och självklart vet jag att det är extremt dumt att ta droger överhuvudtaget, oavsett orsak.

Allright..
Jargongongen på flashback brukar vara att tävla i stora doser och att droger skulle vara lösningen på allt så fördomarna kom mig ivägen..

Jag tyckte att tramadol funkade rätt bra för syftet du talar om ett tag, men nu blir jag lika hungrig med som utan..

mani verkar va bäst, då har man igen lust att äta alls haha.

Men annars tycker jag att man bör äta bättre och mer än vanligt när man knarkar, speciellt när man tar amfetamin som någon nämnde skulle vara magiska pulvret.. annars blir man så slut i både kropp och psyke.. Sedan ligger man helt kraschad och äter hämtmat och grinar coacola i en vecka då var knarkar-batningen rätt förgäves. man gick till och med upp något kilo.....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in